15/9 -09, ett datum att minnas..

Det är nämligen då som jag blir sambo med Janne! ;) Och det känns bra. Helt fantastiskt bra!

Vi var och kollade på lägenheten en gång till idag, så man kunde mäta så säng osv passar in. Och vi bestämde då att vi tar den. Men eftersom dom ska tapetsera om i hela lägenheten så kan vi inte flytta in förrän den 15/9.

Vi har även varit på EM och köpt en grymt snygg divan-soffa. Jag är jäkligt nöjd :) Janne såg en jätte fin tv-bänk också, men den kostade 2000 kr och då blev jag lite snål. Men tror nästan att vi åker och köper den ;)

Hoooh, kommer bli dyrt det här. Soffan kostade nästan 11,000 kr. Och så behöver vi ju köksmöbler och en säng. Eller det är ju ingen panik med sånt, men jag vill ha nytt  :)

Jag vill flytta nu nu NUUU! :)
 PUBLICERAT »  2009-08-17 @ 15:06:59 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar!

2009-08-17 @ 20:12:49
URL: http://paucisverbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0