090823

Gokväll!

Har egentligen inte så mycket att skriva idag. Men ger väl er en snabb update om vad som hänt i helgen iaf.

Fredag kväll for jag till Påläng. Hade hyrt två filmer, men somnade innan vi ens hade hunnit se en halvtimme av första filmen.

På lördag f.m skulle jag se den andra filmen. Men även då slockande jag efter ca en halvtimme. Men hann inte sova många minuter innan Jonte kom och la sig bredvid mig. Så vi låg där och jyra ett bra tag medans Janne höll på med datorn och packade lite.

Sen nämnde jag något om pizza, och då vart Jonte sugen som fan. Så jag for till Kalix och köpte pizza. Skulle ändå hem och duscha. Dock var Jonte så hungrig så jag fick bara fara hem och hämta kläder och duscha i Påläng istället.

Någon gång på e.m åkte jag och Janne till Luleå. Han försökte fixa sin nya dator och så såg vi tv. Sen vart baby sugen på godis, så vi åkte till Kvantum. Så han köpte godis och jag köpte frukt så jag kunde göra fruktsallad. Dock förstörde jag allt genom att sätta i passionsfrukt. Jag brukar tycka det är gott, men det passade verkligen inte i fruktsallad.

Tror klockan var runt 23-tiden när vi gick och la oss, så det vart en ganska tidig kväll.

Idag var vi en sväng till stan. Vi gick först på Hemtex och kollade efter gardiner, men hittade inget vi gillade. Sen gick vi på Mique, men där fanns bara skrot. Efter det gick vi på Clas Ohlson där baby köpte dvd-skivor och en kabel så han kan koppla datorn till tv'n.

Vart svin trött av att ligga och se när Janne höll på att greja med datorn, så jag gick och la mig på sängen. Efter en stund kom även Janne och la sig, och vi somnade. Efter ca 2 timmar vaknade baby och klev upp, men jag låg kvar. Efter ett tag ringde det på dörren. Då var det David och Emanuel som kom för att hjälpa Janne med datorn. Då var klockan 17.30 och jag hade legat i sängen i tre timmar. Vaknade upp med världens huvudvärk.

Medans dom höll på och greja med datorn gick jag ut på prommis med Zelda. När jag kom tillbaka så hade dom fått igång datorn, så då var Janne glad. Han har varit lite grinig över att han inte fått igång den :P

Tror klockan var runt 20.00 när jag åkte därifrån. Kändes sjukt tråkigt att fara hem och lämna Janne där. Vill flytta in med min älskling i nya lägenheten nuuuuu :)


På tisdag är det löning, känns skönt :) Har ju blivit en hel del handlande till lägenheten nu. Men nu är det bara en säng som behövs. Dock kan jag inte riktigt bestämma vilken jag vill ha. Det blir iaf någon av dessa två:





Janne vill ha den övre. Och vi hade väl egentligen bestämt oss för den. Men nu är jag mer sugen på den andra.

Vilken tycker DU är finast? :)
 PUBLICERAT »  2009-08-23 @ 23:19:01 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0