090816

I fredags var det ju tänkt att vi skulle fara på ikea när jag slutade, men så blev det inte. Istället så blev vi bjudna på kräftor hos Johanna och Niklas. Var ett bra tag sedan jag åt kräftor, så det smakade bra :) Tack så mycket!

När vi hade ätit så såg vi film. Eller dom såg film. Jag somnade gott i älsklingen famn ;P Var trött efter arbetsdagen.

I lördags åkte vi till Happis. Johanna, Dexter och Jonte följde också med.

Först var vi på Jysk och kollade på ett ekbord och skinnstolar. Sen vidare till ikea för att kolla efter en säng. Jag brukar aldrig komma tomhänt från ikea, men nu köpte jag faktiskt inget. Janne köpte kuddar och ett par fula gula tofflor :P Johanna shoppade lite smått och gott, och Jonte gick mest runt och jyrade. Och Dexter satt så snällt i vagnen och gav inte ett ljud ifrån sig.

















När vi var klara där så gick vi till skopunkten där jag köpte ett par skor åt mig själv, och ett par åt Janne.




Vi avslutade våran Happis resa med ett besök på Max. Och sen när vi kom tillbaka till byn så börja Jonte tjata som fan om att vi skulle dricka, och fara på eldfesten. Så till slut bestämde vi oss för att göra det.

Blev förfest hos Johanna och Niklas, där vi spelade spel osv. Efter ett tag kom även Torre dit. Tiden gick och jag blev en aning berusad haha. Kl 23 kom det två taxibilar som skulle ta oss till Vassholmen. Eller till kajen iaf :P

När vi kom fram dit var det sjukt mycket folk. När vi hade stått i kö till färjan i en timme gav vi upp och började traska därifrån. Efter en stund kom två kompisar till Janne och Jonte och hämtade oss. Jonte som hade varit sjukt taggad hela kvällen vart en del off när vi inte tog oss till Vassholmen. Men sånt är livet.

Vaknade kl 7 imorse av att jag mådde illa som fan. Låg och försökte somna om men lyckades inte, för det snurra så mycket i skallen. Kl 10 vaknade älsklingen, och då låg vi och mös ett tag.

Vet inte riktigt vad klockan var när han tvingade upp mig från sängen. Men vi gick iaf och la oss och mös ett tag till efter vi hade ätit frukost.

Nu är Janne på fotbollsträning, och när han kommer därifrån så ska vi åka till Luleå. Jag ska ta bort ett födelsemärke där imorgon bitti, så det kändes smidigare att åka idag så slipper man kliva upp så tidigt imorgon.

Nu ska jag gå och duscha så jag ser ut som en människa igen. Jonte tyckte jag såg ut som ett spöke när jag hade smink överallt och håret stod åt alla håll haha.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-08-16 @ 19:50:33 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0