090814

Idag är det den 14 augusti, och det innebär att jag och Janne har varit tillsammans i 3 månader. Det känns som att det gått betydligt längre tid än 3 månader ju!

Och igår gjorde han mig till världens lyckligaste, då han sa att han flyttar till Kalix oavsett om han tar sig in på sin utbildning eller inte. Usch vad glad jag blev då! :)

Så idag har vi varit och kollat på en lägenhet. Det var en trea på Centrumvägen. Tapeterna var katastrof. Det tyckte t.o.m vaktmästaren som var där och skulle visa den. Så jag ska strax ringa och höra om dom har tänkt byta tapeter.

Vi ska även och kolla på en trea i stan på onsdag. Förhoppningsvis är den finare. Verkar vara svårt att hitta en fräsch lägenhet i Kalix. Var igår och kollade på en som inte heller var något att ha.

Dessutom har ju Janne vissa krav. Han vill absolut inte bo på ghetto näsbyn :P Och riksbyggen dög inte heller. Men förhoppningsvis hittar vi väl någon fin lya snart :)

Just ja, 14 augusti innebär även att det är pappas födelsedag idag. Måntro om det bjuds på tårta då?

Nu frågade baby om vi ska åka på ikea när jag slutar..Kan ni förstå..en kille som vill till ikea..halleluja! ;) Jag har världens bästa älskling!!

Ciaaao!



 PUBLICERAT »  2009-08-14 @ 14:00:41 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0