090813

Igår åkte J till Luleå eftersom han skulle fara och skriva på nå papper idag..det kändes lite konstigt på nå sätt..Vi har ju varit med varann nästan varje dag i typ 5 veckor nu..Tur att han kommer tillbaka till Kalix idag ;)

Vaknade vid 5 imorse av att jag höll på att frysa ihjäl. Så jag blev tvungen att kliva upp och leta fram ett täcke. Har ju sovit med bara ett påslakan hela sommaren. Men nu börjar det minsann bli kyligt på nätterna.

Jag vill verkligen ha helg nu så jag kan få sovmorgon! Funderade på om jag skulle gå på Eldfesten, men J ville umgås så då blir det Påläng istället :)

Idag har jag sett ett par skor som jag MÅSTE ha! Men jag behöver dom verkligen inte. Har överflöd av high heels. Jag behöver sneakers. Beställde ju ett par Ed Hardy från Bubbelroom, men dagen efter fick jag ett mail om att dom var slut :(

Nåja, nu tror jag minsann att jag ska städa lite och vänta på Emma som skulle komma och hälsa på :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-08-13 @ 09:38:51 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0