090804

Nu var det ett BRA tag sen jag skrev. Har ni saknat mig? ;)

Har varit i Östersund över helgen. Min storebror bor där, och så var det ju Storsjöyran. Mamma och lillebror var också med.

På fredagen var vi och kikade runt på stan. Köpte en keps åt Janne, och rosa solbrillor åt mig själv.

Sen på kvällen åkte jag ensam in till stan och såg Lorentz och M. Sakarias. Dom var GRYMT bra!!

        


På lördagen åkte vi iväg till nått ställe som var ungefär som Storheden. Såg grymt snygg Ed Hardy bilklädsel, med eftersom jag inte har någon bil att stoppa den i så köpte jag den inte. Däremot köpte jag 3 olika Ed Hardy "doftisar". Så säger mamma "kan du inte köpa en åt Henke också" ööh varför skulle jag? Så då köpte hon en åt honom. Kristoffer (storebror) typ dumförklarade oss som köpte EH grejer. Sa då att syrran tatuerat in EH döskallen, och då vart han helt upprörd och undrade hur fan man kan tatuera in nått sånt fult haha.

Sen på kvällen så grillade vi grillspett, och sen åkte jag och mami till stan. När jag klivit ur taxin kommer jag på att jag glömde biljetten hos brorsan. Som tur var så skulle hans svägerska in till stan så hon kom med den till mig. Snällt.

Först gick vi och såg Lena Ph och Orup, eftersom mamma tjatat hela veckan om att hon ville se dom. Jag är väl inget direkt fan av Lena, men fan vilken röst hon har alltså. Hon måste ju vara en av Sveriges bästa sångerskor.

Sen såg vi Amy Mcdonald, som var en besvikelse. Man kan ju bara 2 av hennes låtar :P

Efter det gick vi runt och kikade lite, och jag köpte en Ed Hardy t-shirt till baby och en volvo t-shirt åt Jonte :P

Vart sen en lång väntan på Lady Gaga. Kikade lite på Petter medans vi väntade. Fy fan vad dålig han är, hur kan nån lyssna på honom?

Vart en aning trångt när Lady Gaga spela. Dom räknade att det var ca 50,000 pers som stod där.

Var väl mer som en strippshow än en konsert. Till slut stod hon i bara underkläderna och sjöng.

Var lite besviken faktiskt. Trodde hon skulle vara bättre. Man stod nästan och väntade på att det skulle ta slut.

Kl 3 la jag mig för att sova. Bussen hem gick kl 8 på morgonen. Höll på att försova mig. Jon väckte mig 07.30, och taxin skulle komma 07.45. Så det blev bråttom. När jag sitter på bussen kom jag på att jag hade glömt sminkväskan. Fick nästan panik. Som tur är så skulle brorsan skicka den med posten.

Saknade baby grymt mycket när jag var bort. Usch, ska aldrig mer åka iväg utan honom ;P

For dit på kvällen efter hans fotbollsträning. Tur att han fortfarande är i Påläng. Hade varit lite långt att åka till Luleå.

Igår efter jobbet så var jag, baby, Jeppe, deras mami, moster, morbror och styvfar ut med båt och fiskade. Fick inte ett enda napp, men baby fick massa fisk.

När jag sa till Janne att jag hade köpt rosa solglajjor så sa han "fan vad fult", men ni ser ju vem som tog på sig dom ;P

       


Nu är min lunch slut så jag ska återgå till arbetet.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-08-04 @ 12:21:08 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0