Snart helg

Fredag imorgon, och det ska bli riktigt skönt!

Har haft massa konstiga drömmar inatt. Först drömde jag att ett gammalt strul från Boden hörde av sig och var svartsjuk för att jag "höll på" med en ny kille.

Sen drömde jag att jag var på väg hem från jobbet, och då stod min lillebror på E4:an så jag fråga vad fasen han gjorde där. Då hade han tydligen startat ett företag i skolan, så han hade börjat tillverka jeans. Och nu var han på väg till USA för att sälja dom. Lite underligt, han har ju tagit studenten för flera år sen.

Farmor har nu fått lägenhet på Näsbygården, så vi ska hjälpa henne att flytta idag. Jag tycker absolut inte att hon ska bo där, men tyvärr får ju inte jag bestämma.

Idag är det exakt 250 dagar tills vi åker till Thailand.



Ciaao!
 PUBLICERAT »  2009-04-23 @ 10:39:32 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0