Skippar rubriken idag

Har suttit och stirrat på datorn nu i över 10 minuter och funderat på vad jag ska skriva, och om jag ska skriva. Det känns liksom bara...tomt..

När jag vaknade igår på morgonen så var jag glad. Riktigt glad. Det var ju dagen D.

Låg i sängen hela förmiddagen. Vid 16-tiden kom lillebror och hans tjej från Luleå för att äta middag hos mami. Hon hade grillat fläskfilé och gjort massa sallad och tzatziki och sånt. Tyckte dock att mitt kött smakade konstigt, som att det inte var färdiggrillat typ. Mamma vart irriterad och sa att jag alltid har nått att klaga på.

Iaf så åt vi ugnsstekta äpplen och vaniljsås till efterrätt, och snackade massa om Thailand. Brorsan, hans tjej och hennes familj, och hennes kompis och dennes familj, och Frida och Henke åker ju till Thailand 21 november. Och jag åker ju 29 december. Lite man längtar.

Iaf så började jag må lite illa efter maten, så jag la mig för att vila lite. Och somnade givetvis. Vaknade 21.30 av att telefonen ringde. Fan vad klantig jag är. Totalt jävla värdelös. Jag skulle ju till Luleå. Jävligt lyckat Elina.

Gick iaf och duschade och tänkte att det är väl inte försent att fara nu. Men såg sen att det var färdig daltat där. Så jag satt mig på sängen och tänkte "jaha, vad fan ska jag göra nu då". Satt och funderade om jag skulle ringa och höra om jag kunde komma iaf. Men tänkte sen att det är ingen idé, jag har gjort bort mig totalt nu.

Satt rätt länge och funderade på vad jag skulle göra. Sen ringde telefonen, fest hos Kenny. Jaha, jag far väl då så jag får något annat att tänka på. Men jag hann inte dit, för klockan var ju 23.45 när jag var klar. Då var dom på väg till hotellet, så jag hängde på. Så sjukt tråkigt. Var knappt nå folk, och jag var ju nykter också. Plus att jag var jävligt nere.

Folk stod och slet i mig och sa att jag måste komma och dansa. Men jag var inte det minsta sugen. Var en brud från Sangis där som var sjukt pinsam. Hon var så full så hon knappt kunde stå upp. Och så hade klänningen åkt upp så hon visade halva rumpan. Så ställde hon sig och typ ålade sig mot en pelare där. Så fult det var. Jag blev irriterad av att se henne. Och sen efter ca 10 minuter kommer hon och ska gå förbi mig. Och så ramlar hon rakt på mig och flyger ner i golvet. Jag som hade kort stubin redan innan flippade ju typ. Ojoj.

En snubbe som jag verkligen avskyr satt och stirrade på mig hela kvällen. Måttligt less blev jag. Sen när jag kom hem fick jag ett sms där det stod "Snygga boobs". När jag kollade upp numret på hitta.se och såg att det var han från hotellet så blev jag bara irriterad och svarade "gå och dö". Hur snällt var det på en skala då? Mitt humör var verkligen inte på topp.

Träffade Henke på Valhall också. Inte Fridas kille, utan en annan Henke. Tror inte det finns någon goare människa än han. Skulle vilja ha han som brorsa typ.

Nåja..Slocknade iaf vid 4-tiden. Sovit ganska dåligt.

Vaknade kl 10 imorse och min första tanke var "vad fan håller jag på med?". Och det undrar jag fortfarande.

Mamma gör mig galen. Hon bara tjatar om att jag ska sluta bry mig och tänka på mig själv istället. Att jag förtjänar "den bästa". Som behandlar mig med respekt och ger mig massa kärlek osv.

Men tänk om han är "den bästa" då? Den frågan kommer jag aldrig få svar på. Och det är helt och hållet mitt eget fel.

Jag får helt enkelt skylla mig själv.



 PUBLICERAT »  2009-04-19 @ 17:50:48 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0