Massa svammel

Igår när jag slutade for jag först till papi och hämtade mina kläder som jag hade tvättat där. Sen hem och åt tacos. Hade fått mina provsvar, och allt såg fin fint ut.

Skulle egentligen på bio, men min date vart försenad så vi for och hyrde film istället. När vi hade sett ungefär 5 minuter av filmen kände jag hur ögonen började falla igen, så jag gick och borstade tänderna. Sen tog det väl 10 minuter innan jag slocknade. Man ska inte se film i sängen ;P

Vaknade 05.20 av att det var trångt och varmt i sängen. Sen när klockan ringde var jag galet trött som vanligt. Min date ville inte riktigt vakna heller. Hann inte äta någon frukost. Så går det när man ska snooza. Skjutsade min date till Innanbäcken, och åkte sen till jobbet. Hela gården här utanför är som en enda stor ler-pöl. Och där kommer jag och trippar med mina 1000-kronors skor. Det här är INTE bra!

Blev tvungen att åka in till Kalix på lunchen. Eftersom vi åt tacos igår så fick jag ju ingen matlåda. Blir rätt dyrt att köra fram och tillbaka hela tiden.

Vinsa har gett mig ångest. Två gånger har han påpekat att jag inte tränat på länge. Så jag får väl palla mig iväg till gymmet så han slipper vara orolig för min hälsa och mitt utseende ;P

Har haft sällskap varje kväll nu i snart en vecka. Men ikväll är jag ensam. Hur ska jag överleva?! Nån som vill komma och hålla mig sällskap? ;)

Innan jag åkte till stan idag så skulle jag kolla hur mycket pengar jag hade på kontot. Fick en chock när jag såg att jag hade -9 kr haha. Tur att jag har pengar på sparkontot. Hur hade jag annars överlevt?

Nu ska jag gå och se vad pojkarna gör..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-04-15 @ 14:48:45 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0