Göteborg = massa shopping

Kan inte med ord beskriva hur underbart det har varit idag! 30 grader varmt, klarblå himmel, strålande sol. Gräset är grönt, träden är gröna, frukt-träden blommar. Det är helt UNDERBART!

Började dagen med tandblekningen. Shit pommes säger jag bara. Jag kunde inte ligga still. Var tvungen att svälja hela tiden, och den där grejen som skulle hålla uppe munnen skavde så jag släppte den hela tiden. Och killen klaga "neeej, du måste bita fast den". Och så där låg jag, i en timme. I slutet ilade det som fan i tänderna i underkäken.

Han jämförde mina tänder före och efter med en "färgkarta", och båda gångerna fick jag också se i spegeln. Dom bakre tänderna har blekts 8 nyanser, och dom främre tänderna 4 nyanser. Mina framtänder är den ljusaste nyansen han hade, men jag tycker inte jag ser nån skillnad..?

Alexiskliniken var jag iaf på. Värt pengarna? Njae

När jag var klar där gick jag iaf och shoppade. Köpte ett par svarta byxor, och en jätte söt svart tröja.

Och även ett par ballerina skor. Super söta!



Dom ser dock lite tråkiga ut på bilden. Blommorna syns mycket bättre irl, och så är det sidenband.

Köpte även en rosa väska. Den är svin tuff ;) Haha



Även den är mycket snyggare irl. Och så ser den ganska liten ut på bilden..

Köpte även ett rosa matchande linne på Gina ;)

Och så köpte jag den nya Escada parfymen. Den luktar sjukt gott!



Den var nog allt från dagens shopping runda. Det där med "jag ska inte shoppa på en månad" gick ju bra..eller inte ;P

Rakpermanentade ju även håret i onsdags. 4 timmar tog det, och jag är jääääkligt nöjd!!

Glömde bort att ta en bild före, men det var iaf riktigt lockligt, frissigt, matt och allmänt tråkigt.

Men nu är det super blankt, super lent, och super rakt ;)



Och när den här bilden är tagen så har jag just vaknat. Så det är så där fint fast jag legat och fumlat runt på kudden ;P Och hon har inte satt en enda styling produkt i det. Var det värt 2500 kr? OHJA! Ska köpa nytt löshår nu också. Blir nice det här!

Får inte röra håret på 48 timmar. Vet ni hur jobbigt det är? Jag som är van att duscha varje dag. Men imorgon, då jäklar. Skönt ska det bli. Ser ut som en slickad hund ungefär ;P

Och tur att jag får duscha imorgon, för då ska vi till Borås och hälsa på några släktingar. Ska bli riktigt skoj. Jag har bara varit dit och hälsat på en gång, och det var för 13 år sedan.

Nåja, nu blir det maaaat. Var tänkt att vi skulle fara och spela brännboll med grabbarna, men vi skippar det. Jag får ju inte dricka alkohol på 72 timmar pga tandblekningen, och inte duscha. Så det känns inte så givande.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-04-30 @ 20:27:49 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(4)

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

ja visst är det förjävliugt att de ens fpr sälja sånna där skitprodukter i affärerna :P Jag menar man får inte ljuda om att man går ne ri vikt av en viss maträtt, fast man inte gör det. Och endå får de ljuga om att produkten ska göra håret rakt., fast de inte gör de. Jag tycker de är samma sak, man blir ju totalt lurad..

2009-05-02 @ 22:04:43
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj vilken skillnad ja har oxå krullit men vill ha rakt, men vågar inte permanenta för att dom säger att det förstör håret och att de slit sen till sist så kommer du inte ha några hårstrån kvar? men aså ja gillar oxå min krilligtt men ifall ja permanetnar kommer det sen att komma tbax d lokiga typ efter ett år eller är de för alltid?

2009-05-03 @ 09:45:49
Postat av: s

ojj vilken skillnad ja har oxå krullit men vill ha rakt, men vågar inte permanenta för att dom säger att det förstör håret och att de slit sen till sist så kommer du inte ha några hårstrån kvar? men aså ja gillar oxå min krilligtt men ifall ja permanetnar kommer det sen att komma tbax d lokiga typ efter ett år eller är de för alltid?

2009-05-03 @ 09:45:57
Postat av: Kashaya

Vilka söta skor.=)

2009-05-04 @ 23:43:44
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0