Kvällsöppet på stan

När jag vaknade idag hade jag 8 nya sms, och 4 missade samtal..Kan man få sova ifred nångång? ;P

Sen jag vaknade har jag vart helt förvirrad hela dagen..Började med att jag sprang runt och letade min hårborste i en halvtimme typ..Hittade den tillslut i fönstret, under nå grejer..

Sen när jag skulle diska glasen jag köpte på ikea så tappa jag såklart ett så det gick sönder...

Sen när jag skulle på stan..så hitta jag inte tröjan jag skulle ha på mig..Gick typ 10 varv runt leggan och sökte den..Sen hitta jag den på golvet i badrummet, fast jag vart in där å kollat 10 ggr..Men den hade ramlat ner från kroken..aja, så kan de gå...

Drog iaf ner på stan..Gick först till gallerian..Var modevisning där..Köpte tofflor åt farfar på skoaffären..Sen gick jag till chili..Köpte där ett linne..hittade ett till som var fint..men de kostade 550 kr..dyrt för ett linne vafan..så jag ides inte ens prova de..Milla och Matte kom också dit och snacka lite skit..

Sen gick jag till Buketten..Men hitta inge kul..Så jag gick vidare till Colorama och köpte färg till bordet..

Sen cykla jag till farmor & farfar..Och när jag skulle därifrån så skrev Andreas ett sms, höll på cykla i diket när jag skulle läsa..När jag kolla upp från telefonen var jag typ en halv cm från diket haha..

Hos pappa målade jag bordet..Busade lite med Diva..Sen gick jag till Nova..Tränade bröst och mage, och sen kondition i 40 min..När jag var klar gick jag till pappa och hämta cykeln, och cykla hem..

Svinigt kallt ute..Är bara -2, och jag håller på att frysa ihjäl..Tänk när det blir -30 ;S

Igår när jag var på väg till gymet så ringde det nå konstigt nr..typ från södra sverige nånstans..Var en tjej..(Tänk er en fjortis som sitter och tuggar tuggummi)

Jag: Hej det är Elina
Hon: Aaah hej asså det är Frida
Jag: Eeeh jaha, hej
Hon: Vad gör du
Jag: Hmm, jag tror du har ringt fel
Hon: Oj, asså sorry, eeh.asså..hejdå

Jag börja garva haha..Ni skulle hört henne, med sitt jävla toy i käften :P Ojoj

Sitter förövrigt och skriver på ny datorn nu..Bestämde mig i förrgår att nu ska jag fan fixa internet på den..Och det var ju inte så svårt som jag trodde haha..Några knapptryckningar så var det färdigt ;)

Har en uppgift att göra till skolan..en jävligt jobbig sådan..Och seg som jag är, så kommer jag sitta och göra det på måndag natt haha..Skjuter upp det så länge det går..

Jag är hungrig..sugen på smörgåstårta ;) Mums..Meen, de får bli ett äpple ;P Haha




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-31 @ 00:06:31 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara kåt på fjortisar, HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!

2008-11-02 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0