What goes around comes around

Jaha, då var helgen snart slut..Inte för att det gör mig så mycket..Har lov hela nästa vecka :P Haha

Igår chillade jag mest..rätt skönt..Var och hälsade på hos C & H en sväng, längesen :) Sen drog jag på gymet med mami..Gick sjukt bra, för jag var så arg haha..Man borde alltid vara arg när man ska träna..Orkade nog dubbelt så mycket mot för vad jag brukar..Det slutade dock med att jag har SJUKT mycket träningvärk idag..Kan knappt röra armarna, dom känns 10 cm kortare än vad dom brukar typ..När jag hade tränat klart gick jag till uggle och hämta Diva..Sen gick jag med henne hem till mig..Och sen kom pappa och hämta henne..Vill inte ha henne i leggan, hon släpper så mycket hår nu när hon byter till vinterpäls..

Gick sen och la mig och sov vid 1-tiden..Vaknade av att telefonen ringde..trodde det var alarmet..men när jag insåg att det var Jonny som ringde blev jag less..Han ringer ALLTID när han varit ut och festat..Kollade på klockan..03.10..suck..försökte somna om..men de gick inte..kollade på klockan igen..04.00..Hmm..startade datorn..och på den stod de att klockan var 3..Så jag blev helt förvirrad..Läste sen att vintertiden började idag..

Idag har jag först chillat..Kände mig otroligt seg..ont i hela kroppen...Ville på gymet, men kände ingen motivation att gååå..Så jag ringde pappa, och han kom och hämta mig..Så gick jag och träna..Körde bara kondition idag..ca 35 min crosstrainer, och 30 min cykel..Helt slut..tränat 6 dagar den här veckan..ojoj..

När jag hade tränat klart gick jag till pappa..chillade där ett tag..Sen gick jag hem..och nu ligger jag här och jyrar på msn..

Hmm..Fick ett sms igårkväll av en kille som tydligen ville ta livet av sig..Stod nått i stil med Tack för att jag fick chansen att lära känna dig och vara med dig, hoppas det går bra för dig i livet..tack och farväl..Vad svarar man på de? Nåja..han lever iaf..ett rop på hjälp?

Och just ja..Igår när jag gick hem..gick efter Valhallavägen..Kommer de en bil där och kör ganska så fort..och vid ett hus springer det fram 2 små barn mot vägen..var en buske där, så killen i bilen kan inte ha sett dom..På bara ett par sekunder hann jag tänka 1000 tankar och bad till gud att dom inte skulle springa ut på vägen, för då hade det slutat illa..Ville bara skrika typ..Som tur var så såg ena ungen att det kom en bil..Så dom stannade vid vägkanten..Fick fan hjärtat i halsgropen..Hade jag kört på ett barn hade jag aldrig nånsin kunnat sätta mig bakom ratten igen..fy fan..

Just nu är det även 1000 tankar som snurrar runt i min skalle..Såg den här filmen..Jag VARNAR er, inget för er som är känsliga!

Förut sa jag alltid att jag aldrig någonsin skulle kunna göra abort..Men insåg sen att ibland måste men..MEN, jag förstår dock inte hur en del kan ta så jävla lätt på såna saker..Som gör samma "misstag" om och om igen.."So what om jag blir gravid, jag gör ju abort"

Vet ni att efter 6 veckor börjar hjärtat slå på fostret..Efter ca 10 veckor ser det ut som ett pyttelitet barn..Den har fått fingrar, tår, revben..allt..Nej usch, jag klarar inte ens av att tänka på de nå mer :/

Ont i ryggen har jag..Ge mig massage nån?

Vill se film..men har ingen bra..Måste ladda hem innocent voices igen..Så bra..Efter ca 20 sekunder av filmen satt jag och lipa..ojoj

Nej nu vart jag typ deppig..

Bjuder på Olas bästa låt



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-26 @ 21:44:49 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0