Allmän uppdatering

Gokväll alla flitiga bloggläsare..Skulle vara intressant att veta vilka som egentligen läser min blogg? Har 15-20 besök varje dag..Ni kan väl skriva en liten kommentar?

Ja som sagt så vaknade jag kl 3 inatt..Försökte somna om flera ggr, men lyckades inte..Så jag låg i sängen och pratade med Andreas till typ halv 8 ;P Sen somnade jag..Vaknade flera ggr, men stängde av klockan varje gång den ringde..Vaknade sen 11.45..fick lite småpanik..Hade ju en uppgift jag skulle göra innan jag börja skolan kl 12.40..Nåja, hann dit iaf :) På skolan såg vi film, men har redan sett den 2 ggr..Så jag satt och messa med Ante, och renskrev min uppgift...Sen fick jag tillbaka mitt "prov" jag gjorde förra veckan..Och det var ju galet..var ju ord som jag aldrig nånsin hört talas om haha..Men fick 171 av 201 iaf..

Sen gick jag och skulle prata med studievägledaren..Har ju lyckats slarva bort mina betyg från gymnasiet, så behövde få utskrivet dom så jag kunde räkna ut mitt jämförelsetal..Det är de dom går efter när man söker till högskolan..Den sökande som hade lägst förra året till lärarutbildningen hade 9..och jag har 15..så jag borde ju ta mig in :P Men ska nog göra högskoleprovet ifall att..

När jag satt mig där å vänta låg de en mobil på bordet som nån hade glömt..en sån där vit som Ante vill ha ;P Satt och kolla på den..Så tänkte jag "hade det varit min mobil så hade jag blivit jävligt förbannad om nån tog den" Så jag gick å lämna in den i receptionen :)

När jag var klar där for jag hem och käka frukost/lunch..Sen iväg till Nova..Har träningsvärk i axlarna sen igår..Men de är skönt, då vet man att man gjort nån nytta ;P Körde kondition idag, 1 timme..Och de känns i mina ben..Imorrn blir det rygg och mage..Behöver träna upp ryggen så man orkar bära runt på alla små kids när jag börjar jobba sen :P hehe...

Sen for jag till ICA och köpte frukt..Och sen hem..Men när jag kom innanför dörren kom jag på att jag hade lovat farmor att jag skulle komma till dom och äta middag idag..Så det var bara vända om..

När jag kom hem därifrån diskade jag lite..Sen vek jag in all ren tvätt i garderoberna..Sen plocka jag upp alla kläder jag slängt på golvet och satte dom i tvättkorgen..Ska tvätta imorrn..

Håller på att ladda hem nya OTH avsnittet som släpptes inatt/imorse..Ska se de sen..Men först ska jag städa lite..Sen duscha..Sen byta sängkläder..och sen lägga mig och kolla avsnittet :)

Har även laddat hem en film jag vill se..men vet inte om jag vågar ;) haha..Andreas, kom hit å håll mig sällskap så jag vågar se den ;) Hehe



Nej nu ska jag städa..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-21 @ 18:55:09 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Goooa

Jag läser din blogg varje dag =)haha de visst du nog redan ...men kanske inte alla andra =P

2008-10-22 @ 02:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0