Nattuggla

Nu sitter jag här mitt i natten igen..Laddar hem senaste avsnittet av One Tree Hill..Ska se det, sen sova..

Fuck vad allt är tråkigt nu för tiden, man kanske skulle skaffa sig en hobby? Haha

Måste gå i sömnen eller nå..Igår när jag skulle sova så var det svin kallt i leggan eftersom fönstret stått öppet..Så jag stängde det, och tog på mig massa kläder för att kunna somna i kylan..Men när jag vakna så var jag utan kläder, och fönstret var öppet igen haha

Min hand har börjat bli bättre nu..men nu har jag istället jävligt ont i mitt högra öga? Alltid är de nåå..Och ont i ryggen har jag också..Massage tack!

Har ju glömt att säga att jag, Jimmy och Helena var på bio och såg Patrik 1,5..Den var faktiskt bra..Man fick skratta, och nästan så man fick gråta en skvätt också ;) Hehe..Och Patrik var sjukt söt, han blir nog snygg när han blir äldre ;) Haha

Nej nu blir det OTH..

Ciao Bella!


scared to let someone in,
can't bear to get hurt again.

don't wanna let life pass me by.
never knowing what its like,
to be as real as real can be.
share my life and all my dreams.

but i've been told that a cheater is always a cheater,
and i've got my pride
and she's got you.



 PUBLICERAT »  2008-10-13 @ 03:28:10 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0