Nattuggla

Helt otroligt..jag har lyckats hålla mig vaken! Men de är för att jag haft fullt upp hela dagen..

Var först på möte..Sen var jag med mamma på Nova och köpte gymkortet..Halvårs kostade 1800, och helårs 3000. Så mamma tyckte det var lika bra att ta ett helårs..

Sen svettades vi där ca 2 timmar..Efter det drog jag till farmor och farfar..farfar sa "herregud, de var längesen du var här..måste ju vara flera år sen" Haha..söt han är..minns ingenting..Farmor berättade att dom hade suttit å sett på tv igår..nå uti hästar..så hade farfar sagt "ska vi inte skaffa en häst" och farmor hade då frågat vars dom skulle ha den.."Ja men vi har ju dubbelgarage" sa farfar då haha..

Sen till Uggle..jyra med Diva en sväng..



Nu ligger jag hemma på sängen..Ska strax plugga lite..

Vet inte vad jag ska skriva..så jag bjuder på nån bild från helgen istället..

                 

Sista bilden är tagen kl 4 på morgonen när jag kom hem..den blev som jag kände mig..suddig..haha..

Nu plugga..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-20 @ 17:36:54 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0