Jag blev utmanad

Den som utmanat mig är Helena.

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Så okej då, här kommer mina 5 saker..

1.
Jag har jäkligt svårt för att säga nej.
2. När jag är barnvakt åt Simon eller Filippa är jag livrädd att dom ska göra sig illa eller springa ut på vägen och bli påkörda eller nått. För så skulle jag tänka att allt var mitt fel.
3. Jag har epilepsi.
4. Jag är rädd för att inte kunna skaffa barn i framtiden.
5. Jag kommer inte frivilligt flytta från Norrbotten igen (endast om jag inte får jobb här efter utbildningen).

Och dom jag utmanar är..

Ingen speciell :) Haha
 PUBLICERAT »  2008-10-28 @ 23:11:36 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0