I brist på annat

Ditt namn? Elina
Smeknamn? Baby Bay & ElliBelli
Ålder? 22
Låt just nu? Ingen
Låt som påminner dig om sommar? Finns många
Låt som påminner dig om vinter? Kan inte komma på nån speciell
Favoritcigaretter? Prince
Favoritsnus? Äckligt
Beroende av? Mobilen förmodligen
Brukar du skratta för dig själv? Rätt ofta faktist
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Förlåt
Brukar du bli för full? Varje gång C & H har fest haha
Gillar du italiensk mat? Jodå
Gillar du vegitarisk mat? Beror på
Vem tog du listan ifrån? Emma
Gillar du honom/henne? Känner henne inte
Är du allergisk mot något? Fjortisar
Hur svarar du i telefon? Hej det är Elina
I mobilen: Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast? Helena
Vem ringde dig senast? Helena
Vad sa den du senast pratade i telefon med? Att dom satt på Uggle och såg Du är vad du äter
Antal sömntimmar inatt? 0
Sov du ensam? Sov ju inte
Brukar du komma i tid? Oftast
När mår du bra? När jag är med mina nära och kära
Hur känner du dig nu? Seg
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Jag gillar inte fötter
Är du smart? Nej verkligen inte
Är du aktiv i skolan? Går nog att diskutera
Vad saknar du? Nån å mysa med
Hade du en bra kväll igår? Hade nog rätt tråkigt
Vad gjorde du i helgen? Umgicks med folk
Vad gjorde du helgen innan den? Var på hotellet tror jag?
Favoritdryck på morgonen? Juice
Rakar du benen? Ja
Är du blyg? Ja det är jag
Är du social? Beror på
Sysslar du med någon idrott? Inte för tillfället
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja jag vet inte
Har du spytt offentligt? Ja, första fyllan när jag var 13
Om ja, var det det mest pinsamma du varit med om? Nej det var de inte
Vad skulle du gjort om du var kille för en dag? Försöka förstå hur fan dom tänker
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Hmm svår fråga
Är du nöjd med ditt liv? Kan alltid bli bättre
Om inte, vad vill du ändra på? Många saker
Vad har du för bh på dig just nu? En svart
Vad har du för trosor på dig just nu? Svarta dom också
Använder du parfym? Jodå
Sminkar du dig varje dag? Nej
Var är du född? Kalix BB
Är dina föräldrar skilda? Dom har aldrig varit gifta
Hur många barn vill du ha? Minst 2
Vilken är din favoritkanal? Kollar inte så ofta på tv
Vilken är din favorittidning? Frida och Se & Hör
Vilken är din favoritskådis? Chad Michael Murray, hot hot hot ;)
Gillar du att duscha? Javisst speciellt på morgonen när man fryser
Gillar du att bada badkar? Jo, i 10 min sen blir de för varmt haha
Gillar du att basta? Nja, 10 min där också
Gillar du att åka skridskor? Nej fy fan
Gillar du att åka slalom? Inte åkt sen jag var typ 4 år
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Patrik 1,5
Vilken är den sämsta film du sett senaste månaden? Hmm?
Choklad/Lakrits? Kan inte välja
Popcorn/Chips? Chips tror jag
Läsk/Vatten? Beror på
Kaffe/Te? Te
Juice/Vatten? Juice
Sprit/Cider? Sprit
Vem är den senaste som du åt ute med? Måste vart med hela gänget
Har du vunnit någon tävling? Många
Kan du laga mat? Fråga Andreas
När var du på bio senast? När jag, Jimmy och Hela såg Patrik 1,5. När var de?
När bodde du på hotell senast? I maj tror jag det var
Hur många syskon har du? 5
Hur många bröder? 3
Hur många systrar? 2
Brukar du titta på Bingolotto? Näe
Vad brukar du göra om du inte kan somna? Snurra runt i sängen
Vad brukar du göra innan du somnar? Olika
Vad brukar du göra när du vaknar? Kolla mobilen
Är du rädd för döden? Ibland
Vad läser du för bok just nu? Ingen
Favorit färg? Svart, turkos, rosa kanske
Favoritnummer? 19
Vad har du för färg på dina byxor du har på dig just nu? Svart
Din tröja/t-shirt/linne? Svart
Vad har du för färg på dina tapeter? Beige och brun
Vad har du för färg på ögonen? Grön
Var det jobbigt att svara på dessa frågor? Kändes som att dom aldrig skulle ta slut
 PUBLICERAT »  2008-10-16 @ 21:40:48 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0