God bless IKEA

15 besökare hittills idag, och jag har inte ens uppdaterat? Ni måste tycka min blogg är intressant ;) Måste också passa på att tipsa om bloggkoll.se . Där kan man samla alla bloggar man läser, så kommer du upp ett inlägg varje gång nån uppdaterat :) Såg att nån lagt till min blogg där på bevakning, vem av er är den skyldige? ;) hehe

När jag vaknade imorse och kollade mig i spegeln började jag skratta..Duschade inatt, och gick sen och sov med blött hår..Borstade inte ens håret..Så när jag vaknade hade jag nästan lika mycket krull som LNK (observera, NÄSTAN). När jag sen hämtade mamma sa hon "guuud vad fin du var i håret idag när du har det så där naturligt, sluta nu använda platt-tången!" Yeah right, kommer aldrig hända..Måste vara bästa uppfinningen hittills ;) hehe

Var på IKEA idag..Köpte bord och stolar till köket, ett sängbord och nå småtjaffs..Mamma köpte nå gosedjur åt Simon..

När jag kom hem skruvade jag ihop sängbordet..Och jag höll fan på å bli galen haha..Varför gör dom det så jävla komplicerat?! ;P Sen målade jag det, svart såklart ;) Råka komma lite färg på golvet haha, tur jag var snabb att ta bort det..Kom även lite i sängen, snyggt på ett vitt lakan :P

Sen började jag skruva ihop ena stolen..men gav upp efter ett tag, har sån träningsvärk så jag orka knappt skruva in skruvarna ;P Också är det väl inte så stor idé att sätta ihop dom förrän jag fått upp bordet..Och det lär dröja nån dag, för jag ska måla det också ;) Kommer bli naajs!

Och vilka diskussioner jag haft med mamma haha..Hon fråga i bilen på väg hem varför jag aldrig tar på mig bältet..Skojade och sa att det var töntigt..Då blev hon helt upprörd "Hur jävla coolt tror du det är att sitta i rullstol då?!"
Och sist vi var till Happis börja vi diskutera om barn namn..Sa att om jag nångång får en son ska han heta Kevin..Då sa hon "Du kommer inte hem med nån jävla Kevin! Alla som heter så blir kriminella..vet du hur många det är på häktet som heter Kevin och Conny och sånt? Du ska inte ge dina barn nå utländsk namn" Jaha? Simon skulle ju först döpas till Liam, hur kunde hon tycka det var okej då?

Jag vill shoppa! Kläder och skor..Inte köpt ett enda plagg sen sist vi var i Lule..Och inga skor heller för den delen..Men jag måste ju säga att guldskorna jag köpte då, det var bästa sko-köpet på mycket länge..Så jäkla sköna! Är nog dom enda klackisarna jag kan gå i en hel kväll utan att få ont i fötterna ;P Håller du inte med mig Helena? ;)

Har sett ett par skor på skopunktens hemsida som jag gäärna vill ha..Men jag tänker inte ens gå in i affären, för då vet jag att jag går därifrån med 3 par skor..Och jag bör spara dom pengarna :P

Ont har jag, i hela kroppen..Tror jag ska ta ett varmt skumbad sen, nån som vill joina? ;)

Bjuder på en jäkligt bra låt..Att det även är med massa OTH klipp är ju en bra bonus ;P



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-27 @ 23:22:52 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Varför trycker du ner andra människor i din blogg? Får det dig att känna dig bättre? Jag menar inte att vara elak, men du borde inse att det gör inte dig lyckligare. Kanske för studen? Men sen då? Vad vinner du på att trycka ner andra?

Och lilla vän, 15 besökare? WOW!

2008-10-28 @ 11:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0