Fuck off and die!

Sluta ljuga åt mig hela jävla tiden! Borde du inte ha fått in de i din skalle vid de här laget?! Du säger "Men du blir ju bara arg eller ledsen, de är därför jag måste ljuga". Jaha, de säger du? Men har du inte lärt dig att sanningen alltid kommer fram till slut?! Tror du att jag blir gladare då eller?! Det är ju säkert en gång i veckan som du säger "Förlåt, jag vet inte varför jag ljuger..men nu ska jag sluta med de, du kan lita på mig, jag ska aldrig mer ljuga". SÖK HJÄLP!

Från och med nu är du död i mina ögon. Ring aldrig mer till mig. Ett till jävla förlåt-sms från dig och jag lovar jag slänger ut telefonen genom fönstret!
 PUBLICERAT »  2008-10-16 @ 19:47:09 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0