Förlåt

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. Har tänkt typ varje dag att "nu ska jag skriva"..Men sen ids man inte..Men nu fick jag klagomål, så nu måste jag ju skriva..

Vad har hänt sen sist då? Torsdag förra veckan var vi ju i Luleå på rättegång. Gick då bra för mig iaf, även fast jag var nervös..Domen meddelas imorrn..Efter det gick vi och käkade på Baan Thai, gott :) Sen gick vi och jyra runt i nå affärer..Sen blev saknaden efter Jimmy enorm, han hade ju varit borta i 2 veckor..Så Helena tyckte att vi skulle dra till Harads och hämta honom..Så vi drog dit, lite chockad han var när vi kom haha..Han vart typ blyg haha, sa knappt nått :P Så vi satt där ett tag..Sen drog vi till Kalix, och Jimmy åkte med..Ååh, var så kul att se gubben igen, som vi har saknat dig ;) Inget är sig likt utan dig! <3



Sen på helgen minns jag inte exakt vad vi gjorde, men de var väl nå party som vanligt haha..Nåja, jag var då nykter iaf..Kanske körde? Minns fasen inte..

I måndags fyllde Jimmy år..Så när han drog till Happis för att handla, så smög vi oss in i hans lägenhet och hängde upp massa ballonger och serpentiner och grejer hahaha, såg ut som att det var nån 3-åring som skulle ha kalas..Och jag bakade tårta, och köpte bullar..Åsså drog vi och köpte present..

Sen tillbaka till lägenheten och väntade på att han skulle komma..Och när vi fick höra att han var på väg fick alla panik haha...Vi hade massa tomtebloss å grejer vi skulle tända..Så när han kom i trappen fick vi bråttom att tända dom..Vart ett jävla liv haha..Men det var kul att se hans min när han kom in i lägenheten ;) Så sjöng vi "ja må han leva"..Sen käka vi tårta..Vi vart ett gäng där..Bjuder väl på några kalas bilder..

   

I onsdags drog vi till Umpi..Tänkte först köra, men då tyckte Jimmy att jag skulle dricka en grogg, så då fick Helena köra istället :P Är väl inte världens roligaste ställe :P Men jag och Camilla dansa lite..Drack massa Bacardi Breezer..Utmanade Jimmy haha..Var så kul, han gör nog vad som helst för att få en grogg  ;) Haha gubben..

När dom stängde drog vi på Shell å köpte nå å äääta..Sen drog vi hem till Kalix..Skulle upp tidigt på torsdagen, men det gick ju åt helvete :P Här kommer iaf en bild på Jimmy och Lunka inne på Umpi..



I fredags var det lite party hos Jimmy..Mitt i allt ringer Krille och säger att han är i Luleå och inte tar sig nånstans, så jag och Jimmy och Milla drog och hämtade honom..Samtidigt drog vi nå varv där..Sen hem till Kalix igen..Dom andra drog på Lilla medans vi var i Luleå..Så vi plockade upp dom..Helena ville ha skjuts hem, men ändra sig sen..Sen fick vi snacka med snuten, ovanligt? Vad vill dom egentligen? Dom vill snacka hela tiden, men de blir ändå aldrig nå..

Sen skjutsa jag hem dom andra, och jag och Krille drog hem till mig..Snacka ett tag, sen somna vi..

Vaknade alldeles för sent på lördagen :P Krille fick typ ångest när han såg vad klockan var :P

Nåja, dom andra skulle till Finland och handla..men jag tror knappast Helena var körklar ;) Hehe..Så jag körde dit..När vi kom tillbaka till Kalix fråga jag om Krille skulle stanna en natt till, eller om han ville hem till Piteå..Och han ville hem, så jag bad Milla kolla om det gick nån buss..Men sista bussen hade redan gått kl 17.10..Vafan? Varför har dom inte fler bussar?! Klockan var då 18.00..Milla sa att det gick en buss från Luleå kl 18.55..For och släppte av dom andra, sen hem till leggan och hämta hans grejer..tankade, och sen blåste vi iväg till Luleå..Tänkte inte på nå annat än att det var jävligt bråttom, sorry Milla..

Det regnade ute, så man vågade ju inte köra så jävla fort heller..Men vi kom dit 4 min innan bussen gick iaf :P

Sen for jag hem och duscha å greja..Sen iväg till Jimmy på förfest..Sen drog vi alla till Valhall..Var väl helt okej där, mycket folk :) Vid 20 i 2 fick vi nog och drog därifrån..Gick med Josse och Elin till Frasses, eftersom dom var hungriga..Men när jag satt där så ringde Jimmy och ville att jag skulle komma med hem till honom..Så jag åkte med..Nåja, jag och han satt och jyra ett tag..Sen kom Emme dit..Josse sa att hon också skulle komma, men hon dök aldrig upp :P När Emme hade slocknat ringde Robert och fråga om han och Linkan fick komma..Då vakna Emme, och kom och la sig bredvid mig och Jimmy i sängen..Så när grabbarna kom in undrade dom säkert va Jimmy var för pimp som låg mellan 2 brudar i sängen haha..

Nå killarna jyra på som fan, och Emme somnade igen..Kul hade vi iaf :D

Strax innan kl 5 drog Robert och Linkan..Och jag och Jimmy börja dansa? Haha..ojoj, störda vi är :P Tur att du inte minns det Jimmy haha..

Sen drog jag också hem..Och när jag gick där så stod det nån läskig gubbe i mörkret och stirra på mig..Trodde han skulle våldta mig eller nå, så jag skynda mig hem..Kikade på datorn en sväng, sen la jag mig å sov..Och vaknade inte förrän vid 16.30 :S Då hade jag fått en jävla massa sms..Hade ju slagit vad med Niklas om en grej..Om han kunde hålla det så skulle jag baka bullar åt han..Han sa att han höll det, men jag tror inte på dom ;) Nåja, bakade bullar iaf :P Och goda vart dom :) Vad ska vi slå vad om nästa gång? ;)

Var kul att baka ju, måste baka nå mer i veckan haha ;) Grymt sugen på morotskaka ;) Men Helena vill ha den där special kladdkakan med marabou på..

Imorrn börjar jag läsa Engelska B på komvux..Ska bli rätt kul, även fast jag förmodligen suger på engelska :P haha..Blir då jobbigt att stiga upp tidigt igen ;) Hoppas jag hinner läsa klart kursen på 5 veckor..gaah, ser fan fram emot att få börja på universitetet :)

Shit, kollade just på klockan, 01.00..vafan! Haha..Vart har hela dagen försvunnit? Har ju inte gjort nå vettigt förutom dom där bullarna haha..Och pratat med Andreas ;)

Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva..Återkommer imorrn istället..Men bjuder på nå random bilder iaf ;) Enjoy ;)

    

Puss älsko ;)

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2008-10-06 @ 01:13:02 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0