Förkyld

Vaknade och var äckligt förkyld..Känner mig sliten..Var till Jimmy en sväng tidigare, sen käka jag frukost..och nu ligger jag och myser under täcket igen..Bara du som fattas nu..

Igår var det förfest hos Jimmy..Sen Lilla..Sen stoppa polisen oss, ovanligt?

När vi var hos Jimmy..stod jag ute på balkongen och rökte, sen när jag gick in sa Jimmy till mig "Niklas skickade just ett sms till mig att han vill vara med på ett hörn när vi har sex ikväll". Niklas som satt bredvid Jimmy fattade noll..Så fick han för sig att vi satt och snacka om bullar.."Jo vi ska fixa en bulle i ungnen" sa jag..Och Niklas satt bara tyst..Sen sa Jimmy "Nej han verkar inte vilja vara med på ett hörn"..Och Niklas bara titta på han och sa "Nej jag kan inte baka"..Helt allvarligt..Både jag och Jimmy skratta så vi höll på döö..Och han fattade inte vad fan vi skratta åt haha, han trodde seriöst att vi snackade om bullar..Haha..Ojoj..Det låter inte så kul här när jag skriver de..Men de var kul som fan kan jag lova er ;)

Ikväll är jag bjuden på fest med grabbarna..Så jag måste vila en stund nu så jag orkar grogga..

Och hej på dig LNK, vet att du läser min blogg..Men man kan ju fråga sig varför? Jag dejtar inte din pojkvän nå mer så varför är du så intresserad av vad jag håller på med?

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-18 @ 15:37:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0