Du är precis som alla andra

Skulle ha en lugn filmkväll igår..Just när jag la mig på sängen skriver Milla och frågar om jag ska på krogen..Att hon inte ides gå om inte jag skulle..Tänkte först att nää jag orkar inte..Sen tänkte jag vaarför ska jag sitta här och vänta på att nån idiot ska höra av sig? Så jag hoppade in i duschen och fixade mig..Vid halv 1 drog jag och mötte dom på stan..Sen drog vi till Lilla..

När jag kom hem chilla jag, läste lite bloggar å så..Sen snacka jag med Andrej, så sjuk människa ;) Haha..Man får alltid skratta..Somna väl vid 8 imorse..

Nu sitter jag och snackar med Linus ;) Sluta hänga i garaget så vi kan umgås!  Diggar den här bilden på dig baby ;D



Nu ska jag fara och lämna tillbaka telefonen..

Hur kunde jag vara så dum?!

Hoppas det var värt det haha

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-25 @ 13:22:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0