Nattuggla

Tidigare ikväll låg jag och kolla på Andra Avenyn..men mitt i andra avsnittet så somna jag..Hur kunde jag?! Var ju sjukt spännande haha..Aja, vaknade iaf kl 12 av att telefonen ringde..Såå, vad ska jag göra nu då?

Kollat klart avsnitten nu..och läst massa bloggar..Så nu har jag inget vettigt att göra..och dött på msn som vanligt..Kan ingen rolig människa adda mig?! [email protected]

Är faktiskt lite trött..Så man kanske skulle försöka somna?

Förresten, Ricke Bergström, det är du med svarta volvon eller? ;) Känns flummigt att kommunicera via bloggen ;P

Bjuder på lite E-type, bara för att Dee är så jävla snygg ;)

 

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-17 @ 01:39:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0