Johan Palm

Ursäkta mig, men jag bara måste haha..Gick in på aftonbladet nyss och läste om idol, och där kunde man lämna kommentarer om programmet..Alla verkade vara ganska överens..Johan borde åka..

sportflickan, 29 år, Göteborg, Igår 22:39 Ta bort folkets makt. Robin E och Alice var bäst ikväll. Ut med Johan!

Alexnrone, 16 år, Igår 22:39 snälla senska folket, gör så Johan åker ut!


genidrag, 43 år, Farsta, Igår 22:38
 Det är för fan helt jävla otroligt att Johan är kvar. Fan va dåligt!!!!!!

husse, 41 år, Igår 22:43 Nu får det fan vara nog,johan kan ju inte ta en ren ton,idol går väl ändå ut på att man skall kunna sjunga eller????....Nu får juryn gå in och säga emot att så här kan vi inte ha det....skulle inte förvåna mig om johan går och vinner 


AlexCraaazy, 14 år, Igår 22:40
 Tyckte Robin var en av de bästa, efter Kevin,, men den stora frågan är vad Johan gör kvar i idol?....

alibabbaa, 22 år, Igår 23:12 En skandal att robin e åkte ut. Och skicka hem Johan,för han sjunger som en kratta. Men det var ju samma sak förra året, när Amanda var med. 


bbijanca, 33 år, Igår 22:58 mh, idoltittandet är slut för mig med nu när mina favoriter har åkt ut Loulou, lars och robinE. Det här är sjukt irriterande. Johan palm , han är sämst!? Lars saknaden är stor, jag saknade dig i rutan.


ReservoirDog, 18 år, Åby, Igår 22:55 Nu tar idoltittandet slut för mig nu när alla mina favoriter har åkt ut. Först Petri,sedan LouLou,Sepideh, Lars och nu Robin E.. Har fått nog av Johans falsksång och han borde ha åkt mycket tidigare. Förstår inte vad det svenska folket ser i Johan. Känns som samma skandal förra året då Daniel Karlsson åkte ut istället för Andreas Sjöberg.

Glennifk, 18 år, Götene, Igår 23:51 Ta bort rösträtten för tjejer under 18 år så hade vi sluppit den där sopan johan palm för längesen. 


cassie67, 40 år, Igår 23:48
 Idol behöver Robin E! Nyhetens behag heter Johan. Unga tjejer röstar men efter idol tar intresset slut. Skona Johan från detta!

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2008-11-15 @ 00:42:20 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0