Jag tror jag är kär!

Ja..Jag tror jag e kär..i den här killen:



Kevin..Vilken kille!

Jaha..hej på er alla små bävrar å alla andra djur som läser min blogg..

Gårdagen bestod av halloween firande..Ville till lule..Men Olli svara inte, så jag våga inte fara dit utan att säkert veta att jag hade sovplats..Orka börja ragga upp sovplats på krogen? ;P Haha

Vart istället middag hos Josse..När jag just hade duschat så skrev Milla att maten vart klar tidigare än beräknat..Så det var bara hoppa i kläderna och ta med sig grejerna till Josse och fixa sig där..

Helena och Milla kom och hämta mig..Tänkte först ta taxi, men dom tyckte det var onödigt när Helena ändå var nykter..Och jag måste ju säga att jag blev mäkta förvånad när jag hörde att Helena skulle va nykter ;) Haha

Nåja, vi käkade..Nå kött, potatisgratäng och vitlöksbröd..Mycket gott, tack Josse :)

Sen börja jag fixa mig..Sminka mig, locka håret och sånt..Helena bloggade om mig haha..Så här har hon skrivit i sin blogg:
"Och Elina sist att bli klar som vanligt. Hon har hållt på göra sig i ordning nu sen hon kom hit och det var för fan kl sex haha.Så vanligt. Dom som känner henne VET att det tar fan minst 3-4 timmar för henne att bli klar.
Så ska man göra något spontant så får man alltid meddela henne minst 6 timmar innan haha." 

Det skrev hon klockan 22.00..Då hade jag hållt på fixa mig typ 4 timmar haha..Var klar typ 22.30 ;P

Nåja, efter ett varv runt stan insåg vi att det var stendött..Så vi drog till Boden..Mötte upp Jimmy..Ååh, känns som evigheter sen man såg han..Alla vart helt glada..Vart kramkalas och pusskalas å hela köret..Alla var som barn på julafton haha..

Vi gick iaf upp på nån fest..Där det var 99 % fjortisar..Och bruden som ägde lägenheten..jaa..vad ska man säga..Så trög..Visste inte om jag skulle skratta eller gråta haha..Josse vet vad jag menar..

Nå efter ett tag bestämde vi oss för att dra därifrån..Stod och vänta på Jimmy..seg som fan..När vi sen kommer ut genom dörren så var alla våra vänner borta haha..Stod nån snubbe där som skulle skjutsa hem Jimmys polare..Så sa Jimmy att jag skulle hoppa in i bilen..Haha..Never..Ringde Hela, som kom och hämta mig..Drog nå varv runt stan..

Sen hämta vi Jimmy..Så vi var 6 pers i bilen..Och givetvis stanna snuten oss..Jimmy var den som satt utan bälte, och fick då 1500 kr i böter..Stackarn..Men han var int bitter haha..

Sen jyra vi runt där i Boden..Vid 3 eller nå drog vi på nån annan fest på Sveafältet..Vad det var för fest ska vi inte ens snacka om..Vi var där i högst 10 min..Sen drog vi och skjutsa Jimmy till nån brud, jyra runt överallt innan vi hitta typ..Sen for vi mot Kalix..Vi stannade i Råne, för Matte skulle snacka med nå epa raggare haha..Kul vi hade..

Ville att Andreas skulle följa med till Kalix..Men de dög tydligen inte ;P

Var hemma vid halv 5..La mig i sängen och kolla nå avsnitt av Sjukhuset..Sen somna jag gott..

Vaknade efter nån timme och var törstig..gick typ i sömnen..började klunka i mig juice..Och insåg ganska fort att det var ju fan sprit i juicen haha..Huvva..

Nåja, somnade om..Sen när jag vaknade igen så chilla jag..lagade mat..Sen satte jag mig på cykeln och trampade mot Uggle..Kallt som FAN! Höll på frysa ihjäl..

Busade med Diva..Som förövrigt fått syskon!! Såg den här bilden på blocket idag    Borde fara och hälsa på dom med Diva :)

Sen gick jag ut i garaget och målade bordet ett sista varv..Sen gick jag på promenad med Divan..Gick och hälsa på farmor & farfar..

Sen for jag hem till leggan..Duschade, och la mig i sängen och käkade vindruvor och kolla några avsnitt av Sjukhuset..

Skulle lägga in en film här från igår, men orkar inte leta upp usb kabeln till telefonen..Så jag lägger in den imorrn istället..

Nu tycker Andreas att jag ska sova, sååå godnatt!



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-02 @ 04:09:26 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0