Ja må han leva!

Ja idag fyller Simon 2 år..Grattis gubben <3



Min hals är helt fucked-up..Helt svullet på ena sidan..och ont gör de! Tidigare idag var det jäkligt tungt att andas..Mamma ville att jag skulle fara till akuten..Jag vägra..har ju varit dit 100 ggr för halsen..Dom sa en gång att dom sku operera bort halsmandlarna..Men jag vägra..

Nåååja..Chillat typ halva dagen..Sen for jag till uggle..Gick ut med Diva, eftersom jag inte kunde gå å gymma pga halsen..Vi gick efter bulten vägen mot jägarbo..Och den där skogsvägen som går från bulten vägen till jägarbo..Jag var fan livrädd när jag gick där typ..Helt kolsvart, finns ju inga lampor där..fy fan..Tur jag hade Divan med mig ;)

Sen gick vi näsbyvägen hem..Och när vi kom tillbaka till uggle gick jag till Helena..Satt och snacka skit ett tag..efter en stund kom Milla också..Sen drog vi ut på stan med Kevin..Där kom även Emelie och Simon och joina oss..Vi for på ICA en sväng..Sen jyra vi runt stan..

Och efter ett tag kom Jimmy och Nisse också..Vi jyra på tempo haha..

Sen drog vi till riks och kolla på Olles bil, eftersom han sladdat in i nån stolpe eller nå..Men det var typ inget ;P

Sitter nu och snackar med Jimmy..Han är onykter, och säger att han ska skaffa flickvän?! ;O Ge fan i det lilla gubben!!

Hade en sån där papperskasse från IKEA full med reklam som jag skulle gå å slänga igår..Och när jag kommer ut så går fanskapet sönder, så all reklam åkte ut på marken..Då kan jag lova er att jag drog en lång ramsa med alla svordomar jag kan ;P Haha..Nåja, när jag skulle gå därifrån..Så låg det en död fågel där på marken..Tänkte att den hade väl säkert flygit in i fönstret där ovanför och dött..Så gick jag vidare, typ 1 ½ meter..Och där låg en till, likadan, fågeljävel..Men den var typ halvt uppäten ;/ Äckligt som fan var det..

Nu vet jag inte vad jag ska skriva..Förutom att jag och en annan person har grymma planer inför helgen ;) Och hemliga är dom ;) Haha

Saknar dig!



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-06 @ 00:09:36 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: millah

Ja du börja ha mycke hemligheter för dina vänner..

2008-11-06 @ 01:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0