Grattis till alla pappor (som förtjänar de)

Igår var det lördag som ni säkert alla redan vet..Tänkte att jag skulle ha en skön hemmakväll i sängen med film och lite godis..Vid 12 tiden på kvällen/natten insåg jag att det var riktigt tråkigt..Så jag drog ut..For till Friskan och prata med Milla och Emme..Det var tydligen jävligt dött där, och Emme var hungrig..Så vi drog till Frasses..Dom käkade, sen satt vi där och snacka lite skit om allt och alla..

Sen for vi och skjutsa nå grabbar..Och sen hem..

Och Neo (snyggingen från i fredags) han ringde, och ringde, och ringde..Och skickade sms efter sms..Orka ens svara? Om han nu är så intresserad som han skriver, varför kysste han då min kompis när jag gick därifrån? Haha..Konstigt de där, dom som är sjukt snygga, är också riktigt pantade!

Sms'ade lite med Jimmy typ vid 2-tiden där på natten..Så sa han att han skulle till Kalix, och att han skulle höra av sig och kolla om jag var vaken när han kom fram..Men han har fortfarande inte hört av sig? ;P Lever du gubben?

När jag vaknade idag så chillade jag ett tag..Sen for jag till farmor & farfar och åt farsdagsmiddag..Kött, potatis, sås och grönsaker..gott gott :) Och tårta till efterrätt..

Sen hjälpte pappa mig att få bordet till leggan..Vart himla bra, rymdes perfekt :) Nu fattas bara en tavla där ovanför..

Sen cykla jag hemåt..När jag kommer där vid posten ser jag Tjabo, han var ute på en raggarsväng i stan haha..Jyrskåp, tur han inte blev påkörd eller nått..

När jag kom hem dammsög jag, eftersom det vart rätt sandigt när vi bar in bordet och de..Sen la jag mig här..

Just ja..När jag var 15 år gammal börja en kille snacka med mig på PDOL, och han fick mitt nr av nån konstig anledning..Han var 25 år gammal, riktig pain in the ass..Han ringde mig typ 10 ggr om dagen, hem till mina föräldrar, till mina kompisar osv. Efter ett tag fick jag nog och bad han sluta ringa mig..

Under flera år har jag fått massa samtal från hemligt nr, och när jag svarar så har det varit tyst bara..

Så igår..Så ringde det hemligt nr..Tänkte först inte svara, för jag trodde det var Neo som testa ringa hemligt eftersom jag inte svara när han ringde..Men, jag svara tillslut..Så var det en kille, som fråga vad jag gjorde..Jag fråga vem det var..Så var det den där idioten från Piteå! Oh no!

Så säger han "ja jag har ju tänkt på dig i 7 år nu..och jag har ringt dig flera ggr, men jag har inte vågat säga nått när du svara" Så det var alltså han som hållt på ringa med hemligt nr, idiot! Så sa han att han hade kollat upp på internet att jag bodde ensam, och att han tänkte att nu måste han våga ta kontakt med mig..Shit, jävla stalker..Tycker han är rätt läskig faktiskt ;S Ringde och berättade åt mamma att han ringt..Eftersom hon minns honom, hon tyckte han verka konstig på den tiden..När jag sa att han ringt sa hon "ååhnej" haha

Nåja, dags att byta nr kanske?

Har blivit utmanad igen, den här gången av Josse..Att berätta 5 saker om mig själv..Så jag får väl göra de, men de är sista ggn ;) Hehe

1. Jag är rädd för råttor och ormar (dock inte såna som folk har som husdjur, utan såna som finns ute i naturen).
2. Jag älskar blommor.
3. Jag hatar droger, och allt som har med de att göra. (Även fast folk säger att jag inte kan göra de eftersom jag aldrig testat nått).
4. Jag önskar att jag hade bruna ögon.
5. Varje gång jag skriver blogg så läser jag inlägget 2 ggr så jag är säker på att det inte finns med något stavfel.

Andra Avenyn ikväll..Måste säga, att den här säsongen är absolut inte lika bra som den förra..Men kan ju ändå inte sluta se ;P





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-09 @ 18:30:05 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0