Gammal kärlek rostar aldrig?

Som ni märker så har jag haft en liten bloggpaus..Har ni saknat mig?

Igår var det lördag..Jag skulle upp kl 9.30, för att duscha och sen fara och kolla på bänkpress tävlingen..Men eftersom mamma inte skulle fara så ides jag inte..Så jag somna om till kl 12 istället..

När jag vakna så gick jag och duscha håret..Sen åt jag frukost bestående av en hårdbrödmacka och en morot (hade väldigt bråttom)..Sen for jag till Nova..Fick då veta att mamma var den enda som hade anmält sig till damklassen i tävlingen..Så vad innebär de? Jo jag hade kunnat fara dit och vinna ;P Attans otur att jag inte visste det då..

Kl 13 började funken..Och jag måste bara säga att det var grymt jäkla kul! Det är typ RnB dans...aah, I love it! Men det var lite svårt..För när man började tänka, så gick allt åt helvete hehe..Var ju många olika stegkombinationer..Trodde inte att det skulle vara jobbigt på nått sätt..Men alla var typ helt svettiga när det var slut ;P Och jag har grym träningsvärk i vaderna..Musklerna känns flera cm kortare..

Efter funken gick vi och lyssnade på Lisbeth Grapes föreläsning en stund..



Snacka om muskler..

Sen for jag till Uggle..och sen hem igen..

Kvällen tillbringade jag mest i sängen och såg DH..Är helt fast i serien ;)

Tack förresten för tipsen om serier..Men..du, killen som tipsade om Supernatural, vem är du? :) Kul att veta vem som läser bloggen, men när man frågar så vågar ju ingen svara ;S

Nååmen..Var lite smått orolig för en person igårkväll också..Vad har hänt med dig? Du har blivit så jäkla förändrad ;S

Idag har jag inte gjort nått vettigt än..Ätit havregrynsgröt och hallon till "frukost"..Och nu ska jag se ett avsnitt av DH..Sen ska jag gå ut på en prommis..Har vilodag från gymet..

Och när det gäller dig Amnesty så ger jag upp nu, gjorde iaf ett försök..

Saknar..





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-16 @ 16:57:56 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Ricke

Rickard Bergström :P

2008-11-16 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0