Döende

Blev ingen blogg igår..hade inget vettigt att skriva..

Var iaf och tränade..Sen tog jag med Diva på en prommis hem till leggan, snöade som fan..Såg ut som en snögubbe när jag kom hem..

Sen duscha jag, och sen såg jag DHW..

Vaknade imorse av att det ringde på dörren..Kollade på klockan, 07.40..Vafan tänkte jag, och låg kvar..Sen ringde det igen..Och tänkte då att det var mamma, för hon skulle komma och hämta Diva..Så jag skulle just resa mig från sängen, med endast underkläder på mig..så öppnas dörren, och nån kille ropar hallå..Ojdå..eeh..hallå sa jag haha..Så fråga han typ sover du..Åsså sa han att dom var här för att fixa avloppet, och fråga om dom fick komma in..Ahvisst sa jag, och fattade noll..Slet på mig nå kläder..Så höll dom på där i badrummet..efter en stund säger han "är det nån som har varit och fixat de här eller"..eeh nej sa jag..Nå efter en stund så sa dom att det var klart och gick..Dom måste ju gått till fel lägenhet? För jag har då aldrig haft nå problem med avloppet i duschen haha..

Efter det så kunde jag inte somna om..Gav Diva mat, sen gick vi ut..Och sen la jag mig i sängen igen, och kom på att det är ju fan tisdag = nytt oth avsnitt..Så jag ladda hem de..Sen såg jag 2 avsnitt av dhw..

Efter det så åt jag frukost bestående av havregrynsgröt och en hårdbrödmacka..Sen sminka jag mig och fixa håret..

Sen så gick jag och mötte mamma som skulle hämta Diva..och efter det så traska jag iväg till skolan..Där hade vi prov, igen! Kunde inte koncentrera mig..hade sån jävla hjärtklappning..

Och det vart värre när jag kom hem..dunka i bröstkorgen..lite tungt att andas..snurrig..trodde fan seriöst att jag skulle dö alltså! Så jag la mig och kolla dhw..Sen tvinga jag mig själv att sova så att hjärtat skulle slå lite långsammare..

Vaknade efter 1 ½ timme..var liiite bättre..läste lite bloggar..Sen fixade jag middag..

När jag hade käkat satt jag och fundera om jag skulle träna eller inte..eftersom jag inte mår speciellt bra..Men kom fram till att jag skulle ha ångest om jag inte tränade..Så jag traska iväg till Nova..Vågade bara köra 15 min kondition..sen körde jag bröst och mage..

Och sen gick jag hem igen..snöade..var rätt skönt ändå..fast jag har typ noll energi..mår fortfarande inte bra..

Ska duscha nu..sen ska jag kolla oth avsnittet..sen ska jag försöka sova..Ska stiga upp tidigt imorrn och gå en prommis..Fast det är ju inte det lättaste, eftersom det är så jäkla halt ute..

Ser att folk har börjat julpynta..Herregud..på måndag är de en månad kvar till jul..det är ju helt galet..Mamma sa att hon skulle fixa nå julgrejer till min lägenhet..Knappast, vill inte ha nått..

Skulle dock vilja ha nå nya gardiner..men hittar inga..för kräsen..

Har ett jäkligt svårt beslut att ta snart..jobbigt..vette fasen hur jag ska göra..Vill egentligen inte..men har jag nått val?



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-18 @ 22:54:23 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0