Aldrig vågat förklara

Gårkvällen bestod mest av en massa stirrande på datorn typ..Gjorde inget, satt bara och stirra..Sen kolla jag några avsnitt av Sjukhuset..Somnade alldeles för sent..

Kollade även ut genom fönstret där på kvällen..Och såg att det snöa..ÅHNEJ tänkte jag, inge mera cyklande för min del ;( Det är sjukt tråkigt att gå..speciellt ensam, och på vintern, när det är kallt och halt å jävligt..

Nåja..Idag på eftermiddagen tog jag mig iaf en prommis till ICA och handlade massa nyttigheter..Sen när jag kom hem och skulle packa in allt i kylen så börja jag skratta..För jag hade köpt blodpudding..Och när jag bodde i Göteborg så köpte vi alltid blodpudding..Men vi åt de aldrig haha, så fick man slänga bort den för den vart för gammal..Samma sak varje gång vi handla typ..

Nååmen, sen lagade jag mat iaf..Kycklingfilé, fullkorns bulgur, paprika, gurka och lite lätt créme fraiche med mexican chili smak åsså lite soya..Det ser inte speciellt gott ut, men de vart sjukt gott ska jag säga er..



Rensat kylen och skafferiet idag..Slängt all pasta och ris å sånt skit..Blir bara fullkorns bulgur nu..Och att jag slutar äta pasta innebär såklart också att jag slutar äta ketchup, vilket är mycket bra..Eftersom jag typ missbruka ketchup förut, och det innehåller sjukt mycket socker..Hällde även ut all saft jag hade..Nu är det enbart vatten som gäller..

När jag hade ätit så gick jag till Uggle..Kallt så ini helvete! Hade ju bara träningskläderna, och mina byxor är väl ca 1 mm tunna..Åsså när jag gick i stan så kommer det en 245:a där å kör..Killen i bilen glodde som fan, typ vände sig om..Jaha tänkte jag..Sen körde han förbi igen..och igen..och igen! Vafan vill han?!

När jag kom fram till Uggle satt jag och värmde mig ett tag..Sen gick jag till gymet...Och när jag hade tränat klart gick jag tillbaka till Uggle och satt där en stund..Och sen gick jag hem igen..

Har kommit fram till att jag måste sluta ha datorn i sängen..Har så svårt att somna då..Så nu sitter jag vid köksbordet..Absolut inte lika bekvämt ;P

Tror jag kommer sova gott inatt när jag fått så mycket friskluft ;P

Nu ska jag äta en morot, sen ducha, och sen se dagens avsnitt av Sjukhuset..

Och btw, jag hade sjukt kul när jag var liten, alltid värsta smajlet..

     

Förresten, nån som har tips på nån bra serie man kan börja se?





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-13 @ 22:53:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: josefine

börja se gossip girl om du inte redan ser den. sjukt bra serie bara man ge den ett par avsnitt kram

2008-11-14 @ 10:36:54
Postat av: ricke

supernatural kan jag rekommendera om du gillar rysare :P

2008-11-14 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0