Oh Carol!

Trött, kåt och hungrig..Kan det bli värre? Jo, tydligen så kan de det..

Somnade tidigt igår..Sovit 12 timmar..ändå är jag trött..översövd kanske?

Varit på skolan idag..Var där i 5 min..Vi pratade bara om betyg idag..När jag började kursen i oktober frågade hon vad jag hade för betygsmål, och jag sa G..Idag sa hon att jag har passerat G för längesen, och kommer få MVG om jag gör dom 2 sista uppgifterna bra..Skönt de..Så, nästa vecka är sista lektionen..Måste råplugga i veckan för att hinna klart..

Kollade i mitt skåp i badrummet nyss och insåg att alla parfymer jag äger har jag fått av Jonny haha..Och alla kostar minst 600 kr styck, så han har slösat en del pengar på parfym åt mig genom tiderna..Dock är jag less på alla, så jag ska köpa en ny..



Yes, en Ed Hardy ska jag köpa..Dock verkar den vara svår att få tag på..Men ska beställa den på internet..650 kr kostar den..

Sen måste jag bara säga att jag ÄLSKAR min puder-foundation från i.d



Den täcker riktigt bra, och är dessutom bra för huden..Och den räcker länge..Förut använde jag puder från Make Up Store, och tyckte det var skit bra..Men det går inte ens att jämföra med det här!
 
Med borsten kostar det 750 kr, och jag har den i 2 färger..En lite mörkare till sommaren, och en som jag använder nu..Helt klart värt pengarna!

Och när vi ändå snackar om smink så kan jag ju passa på att säga att mascaran jag köpte sist jag var till Luleå är grymt bra..Dock var den snuskigt dyr..Men den var också värd pengarna..

Köpte även ett set med 60 ögonskuggor..Men har inte använt en enda än ;P Hehe

Insåg imorse hur jävla blek jag är..Men jag tänker då verkligen inte sola nå mer..Alla dessa timmar i solariet har fått mig att inse hur jäkla dåligt det är för huden att sola..Så det blir en spray tan istället..Blev erbjuden melanotan gratis (kostar annars ca 3000 kr) Men det är olagligt i sverige..Och jag tror inte jag skulle sputa i mig massa olagliga grejer bara för att bli brun ;P Dock verkar det vara grymt bra..såg en som testat det, och det såg ut som han varit i thailand typ ;P

Vill att det ska bli 21 december nuuu! Längtar så mycket så jag vill gråta typ ;P Haha

Ska kanske till Östersund nästa vecka..Skulle vara kul isf :)

Nej nu ska jag gå och äta..Sen ska jag traska iväg till gymet..Känns inte så lockande, med tanke på att det är svin kallt ute..Men det är väl sånt man får leva med när man bor här uppe i skogen..

Den här låten får mig att tänka på den gamla goda tiden i Ökx ;)





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-09 @ 20:11:51 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0