Snabb uppdatering

Ja det har inte blivit mycket datasittande nu när det varit jul och så. För julen är en högtid då man ska umgås med sina nära och kära!

Dagen innan julafton somnade jag mycket tidigt, var helt slut. Klockan var väl vid 21.30 när jag la mig. Vaknade sen 23.30 av att Jonny ringde och ville att jag skulle hämta honom. Så då vart jag ju pigg, och kunde inte somna om förrän vid kl 4.

Vaknade på morgonen av att jag fick en jäääkla massa "God Jul"-sms. Sen vid 11 var det grötfrukost hos mamma. Efter det for vi till farfar. Gav honom lite godis och så. Han kände inte igen någon annan än pappa. Vi rakade honom så han skulle bli lite julfin. Så satt vi ett tag med honom, sen somnade han.

Så jag for hem och böt kläder och sminkade mig och så. Dom andra for till farmor och lagade julmaten. Och även jag for dit när jag var klar. Så vi åt, och fick julklappar.

Sen bar det av till mamma. Där satt vi och pratade och väntade på min bror som bor i Luleå. När han kom så blev det julklappsutdelning. Efter det så for jag hem en sväng, och sen vidare till Innanbäcken. Där lämnade jag en liten julklapp till dom. Sen satt vi alla och såg "Tomten är far till alla barnen". En av mina favvo filmer, men dock har jag sett den så många ggr så jag är lite less.

Sen spelade dom andra wii, och jag satt mest och kollade på. Vart galet trött. Det var rätt varmt, och dom har ruskigt sköna soffor, så jag somna nästan där jag satt. Så vid 24-tiden åkte jag hem, och fick sällskap. Vid 2 somnade vi.

I julklapp fick jag pengar..Massa pengar..Mer än vad jag trodde jag skulle få. Så det tackar jag för :) Dock ska jag nog använda det mesta till räkningar. T.ex. min mobilräkning som gick på över 1000 kr den här månaden ;S Vi måste börja prata mer på skype!!

När vi vaknade idag for vi och handlade. Tog fram lövbiff i tisdags som vi tänkte äta till middag, men det hann vi inte. Så vi kom överens om att vi skulle äta det idag. Men då skulle J iväg i e.m så vi fick äta det till lunch. Blev lövbiffrullader med vitlöksost, vitlökskroketter och vitlöksbröd. En jäkla massa vitlök! Haha..Rätt maffig lunch, så man är ju inte hungrig än om man säger så.

Blev så mätt så jag fick lägga mig och sova en stund när jag hade skjutsat hem J. Vaknade för en liten stund sen.

Igår satt vi och prata om att B4 var öppet. Det är ju rätt tragiskt att gå på krogen på julafton. Dricka på julafton överhuvudtaget tycker jag är illa. Men det är väl upp till var och en. Hmm..

Ikväll blir det iaf Valhall med Jonny, Alex, Markus, Emil och så tror jag Evin skulle med? Är iaf förfest hos Emil innan. Tycker dock det är lite dyrt med 180 kr i inträde på Valhall. Men man är ju ändå ut så sällan så det jämnar väl ut sig :)

Nej nu ska jag gå och duscha så man vaknar till liv..

Ikväll ska jag dansa ;)



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-25 @ 18:53:44 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad många ställen du hann med på julafton!! Hoppas du hann njuta lite mellan ställena.



Önskar dig en super kul kväll!! Dansa lite för mig med ;-)



God Fortsättning!

2008-12-25 @ 22:02:36
URL: http://duracellmamman.se/wordpress
Postat av: Dress Like a Princess

Bästa låten! :)

2008-12-27 @ 19:14:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0