Sista söndagen i 2008

Ja jisses, vart har detta år tagit vägen? Det har gått fort..riktigt fort!

Det är konstigt att varje gång jag bestämmer mig för att sova tidigt så är det nån som väcker mig genom att ringa eller skicka sms..Igår var det en full Vinsa..Nästa gång ska jag stänga av telefonen! :)

Vaknade strax innan 1 idag..Var riktigt skönt att sova ut..Gick upp och städade lite..Dammsög och skurade och sånt. Sen åt jag frukost/lunch?!  Efter det gick jag och duschade..Och där hände något märkligt..Smorde in ansiktet med Natusan Baby Softwash..Huden blir ju jätte mjuk av den..Men jag sköljde inte bort den direkt, och efter några sekunden känner jag hur det börjar bränna och svida i ansiktet..Så jag sköljde bort det..Sen när jag hade duschat klart kände jag att det fortfarande sved lite i ansiktet, så jag gick och kollade i spegeln..AAAH..Var helt rödflammig i ansiktet..Såg ut som att jag hade legat i solen i flera flera timmar och bränt mig typ..

Smorde in ansiktet med lite vitamin lotion, och satte sen på min mineral foundation från i.d. Den är ju bra för hyn. Alltid när jag varit på ansiktsbehandling så sätter dom på den efteråt. Och det vart bättre med den nu också. Är inte alls lika röd nu. Kanske syns liiite..Har inte kollat mig i spegeln på ett tag..Vad hände?! Var typ som att nån hade bytt ut innehållet i den..

Nåja..Sen for jag iaf till sjukhuset och hälsade på f & f. När jag kom dit var pappa och Frida där också...Sen for vi till Uggle, för pappa skulle göra mat. Men jag var inte sugen på palt, så jag for på ICA och skickade iväg några paket, och handlade lite. Sen for jag hem och gjorde köttfärssås. Och när jag hade ätit vart jag jätte trött, så jag la mig och vila 2 timmar. Och när jag vakna så började jag undra varför inte Linus hört av sig..Så jag skrev till han..Men då sa han att han inte hade hunnit fara till Kalix idag..Men vi skulle höras av i veckan och hitta på nått kul iaf :)

Jag måste bara tipsa om mitt shampo och balsam som jag använder nu..

Det heter Dumb Blonde och är från Tigi Bed Head


Och trots namnet så är det inte bara för blondiner :)

Det är riktigt bra! Och doftar fantastiskt..exotiska frukter..Jag vill typ äta det, så gott luktar det ;D Haha

Jag har köpt det på Lyko.se

Ordinarie pris är 918 kr för både shampo & balsam. Men just nu är det på kampanj och kostar endast 449 kr. Ett riktigt fynd med andra ord!

Imorgon ska jag lägga upp en liten tävling här :)

Men nu ska jag iaf gå ut på en liten promenad så jag får lite friskluft, känner att jag behöver det.

Och jag längtar till imorgon! För då ska jag ju och klippa mig. Ska bli såååå skönt! Min lugg är katastrof, pappa sa idag att den ser värre ut än Brolle's lugg haha..Den är svin lång och bara hänger..huvva..

Dock får jag lite ångest när jag tänker på vad jag missar imorgon :( Attans otur att det var just imorgon dom skulle komma! Kunde ni inte kommit på tisdag istället?!




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-29 @ 00:03:38 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(5)

Kommentarer
Postat av: mhalin

- jaopp , håller på med en nu (;

2008-12-29 @ 00:16:03
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Bea

riktigt snygg blogg! Allt bra med dig? kram

2008-12-29 @ 03:27:20
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: tack! jag ska försöka=)

2008-12-29 @ 11:01:54
URL: http://sasses.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

tigi är ett skönt märke!

2008-12-29 @ 13:50:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Robin är grym

2008-12-29 @ 18:51:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0