Shopping m.m

Idag har jag varit på ett kort möte..Efter det så gick jag till farmor & farfar..Farfar var så söt, skämtade och skrattade :) Kommer sakna honom..

Sen var jag på stan med mami, hon köpte julklappar till syrran och hennes kids..Sen käkade vi också..

Var även in på KalixFrisörerna och bokade klipptid..Så dagen innan nyårsafton ska jag putsa kalufsen..Och baby betalar ;) Haha

Sen for jag hem..Och Linus kom hit när han slutade..

Vet ni förresten att jag är en riktigt egoistisk diva haha..Linus börja asgarva när jag berätta det åt han..

Nu har han nyss farit hem..Och innan han for sa han "hejdå divan, var nu inte så ego" så garva han haha..Slut du är ;)

Glömde min hårfön i Kiruna, så jag har fått sova med blött hår inatt..Det var inte mysigt ska jag tala om för er..Håret var helt fluffigt när jag vakna ;P Haha

Måste komma ihåg att ringa om det där jobbet imorrn också..Och så får jag inte glömma att ringa och säga upp hemförsäkringen och elavtalet..Mycket att göra nu ;P

Jaha idolfinal imorrn då..Jag hade mycket hellre sett Robin där än Alice..Robin var dålig där ett tag, men vart ju bra i slutet..Så det var synd att han åkte ut..

Jag vill ju givetvis att Kevin ska vinna..Men på ett sätt hopppas jag att han inte gör de..För det har ju alltid gått bättre för dom som inte vunnit..Nåmen, vi får väl se hur det går..

Har beställt nytt shampo och balsam från Lyko.se nu också..Den här gången tog jag 2 olika..787 kr slutade hela kalaset på..För enbart shampo och balsam haha..Måntro vad min far skulle säga om han fick höra det?

På lördag är det lucia..Varför anser alla fjortisar att man måste supa på lucia? Vad har lucia med alkohol att göra? Jag minns ju hur det var när man var 14-15..Man planerade i flera veckor att man skulle supa på lucia..Herregud..Nej, jag ska då inte supa, jag ska gå till kyrkan och kolla på luciatåget, så det så!

Nååmen, nu ska jag läsa en bok..På engelska..Som jag sen ska recensera på tisdag..

En låt som får mig att tänka på nyårsafton 2003




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-12 @ 00:31:23 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0