Shopping för hela slanten

Alltså, vilket väder!! Det är 4 plusgrader och regnar, och blåser fruktansvärt mycket! Och detta har gjort att det är glashalt ute! Nu försvinner ju all snö. Får vi ingen vit jul i år..?

Idag har jag varit på EM och köpt en julklapp, sen var jag på Repa och kollade läget..Sen for jag och köpte lite mat. Allt för att fördriva tid, för jag visste ju att mina paket skulle komma idag. Och just när jag ska sätta mig och äta får jag sms att jag kan hämta dom. Så jag slängde i mig maten och for iväg.

Ena paketet var med några tröjor och en kjol. Jag behöll ena tröjan, dom andra satt så konstigt. Och kjolen behöll jag också. Har länge letat efter en svart kjol, men inte hittat nån jag vill ha. Men så såg jag den här. Det är en lång kjol, så jag ska klippa av den och sy om den så den blir kortare. Jag är evigt tacksam för att Jonnys mamma gav mig en symaskin :)

Det andra paketet innehöll skor. Dom första satt jätte konstigt på mina fötter. Men dom andra vart jag stört förälskad i!


Dom är t.o.m. snyggare irl än på bilden. I love them! Dock var det ju ett problem..Beställde dom i flera olika storlekar. Den ena var för liten, och den andra var för stor. Så jag har suttit och haft på mig dom som var lite för små, och tänkte att dom går väl ut lite. Men insåg efter en stund att jag kommer få amputera bort fötterna om jag fortsätter ha på mig dom, eftersom dom typ stoppade blodet i fötterna ;P

Så jag tar dom som var lite för stora istället, får väl sätta i en extra sula eller nått. För jag bara måste ha dom! Dom var rätt sköna för att ha 11 cm höga klackar..

Sen beställde jag en annan tröja från Dr. Denim.

 

Och efter en stund ringer dom upp mig och säger att dom fått fel storlekar av leverantören så min storlek fanns inte, och undrade om jag ville testa en annan storlek istället..Typiskt..Men jag sa att det går väl bra. Så jag hoppas den passar då..

Sen hamnade jag även på Bingo Rimérs sida, och var ju bara tvungen att beställa hem ett par trosor haha



En kul grej bara, måntro vad baby kommer säga ;P

Vad ska jag förresten köpa till min soulmate i julklapp? Tycker det är så svårt att köpa grejer till killar! Nån som har nått förslag?

Har även varit och gymmat ikväll, skönt var det.

Imorrn är det fredag, vette fasen vad jag ska göra..? Och på lördag kommer det en kille och ska se på min lägenhet. Vet vem det är, han brukar träna på Nova..Hoppas han vill ha den, och att han kan ta den redan i januari isf..

Sen på söndag så får jag äntligen vara med min andra hälft igen. Om du bara visste hur mycket jag saknar dig. Det är tomt i sängen utan dig!

Och jag måste bara säga att jag ÄLSKAR min Volumaster

Den ger grym volym! Håret blir riktigt snyggt..Så jag rekommenderar den verkligen!

Nej nu ska jag gå och diska. Måste städa imorrn också, så det är fint när den där Markus kommer och kollar på lägenheten..






Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-19 @ 00:25:55 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack för besöket på min blogg.Vilka snygga saker du har köpt.Nu måste jag ta tag i min vikt så jag oxså kan köpa sådana fina saker.god jul på dej.

2008-12-19 @ 08:41:52
URL: http://pooooh.blogg.se/
Postat av: Daniela

Tack detsamma :)

2008-12-19 @ 23:15:02
URL: http://winey.blogg.se/
Postat av: Annika

Hmm.. vilken typ är han??!

2008-12-20 @ 12:05:33
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0