Önskelista

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon..Kan säga att det var grymt skönt!

Sen har jag haft besök typ hela dagen..Vi har suttit och pratat gamla minnen, druckit glögg och haft allmänt "tjejsnack" bara ;P Ååh vad jag har saknat er!

Sen har jag beställt grejer från Björn Axén..En Volumaster och en fön..Gick på 1000 kr, så det var ju inte så farligt..

Hittade även en söt nyårs klänning



Jag ska tillbringa min nyårsafton i hörnsviten på stadshotellet på hemlig ort..Det finns jacuzzi på rummet, det ni ;) Så jag lär då inte behöva någon galaklänning..

Här kommer min önskelista till tomten:

1. Sony Ericsson c905 med 8.1 megapixels kamera. Kostar endast 4800 kr.




2. Ed Hardy skorna från Brandos. Kostar 999 kr. (Vet dock redan att jag kommer få dom ;P)



3. Ed Hardy byxor. Kostar 799 kr.



4. Presentkort i alla affärer jag gillar. Bl.a. Gina Tricot

Så nu vet ni ;)

Skulle boka tid hos Left Hand Tattoo i Piteå..Meeen, dom är fullbokade till juli 2009, och släpper inga nya tiden efter det än. Sveriges mest eftertraktade tatueringsstudio. Folk åker från södra sverige för att tatuera sig där. + att dom vunnit massa priser. Så dom som säger att dom är bra på Aeon kan ju dra nått gammalt över sig. En vacker dag när jag har mycket pengar ska jag tatuera över den som jag gjorde där..Oskarpa kanter och sånt skit. Finns amatörer i Kalix tatuerar bättre än vad dom gör..

Är glad att jag väntade med min svanktatuering..för annars hade jag haft nån ful tribal där..Och jag ska inte ha nån tribal, för ALLA tjejer har ju det i svanken..

Sitter här och väntar på att kläderna i tvättstugan ska bli torra så jag kan gå och träna..

Förresten, tack för tipset Soppe..Men jag kommer inte in på mininova heller..Det här suger ju ;S

Blir galen på mitt hår..Det har blivit för långt nu, går inte att göra nått med det, ingen jävla frisyr..Måste boka klipptid omgående!

Måste få hit nå kartonger också så jag kan börja packa..Allt sånt man inte använder..Och så kan jag ju tömma förrådet också..

Vill åka utomlands nuuuu! När vi kom till Kiruna satt vi och kollade på bilder från när brorsan och hans tjej var till Maldiverna för nån vecka sen..Helt sjukt fint!! Såg ut som att bilderna skulle vara från nån resekatalog typ..Klarblått vatten, palmer, inte ett moln på himlen..Vill också dit! Dock kostade biljetterna 60,000 för 2 pers..Och jag har tyvärr inte så mycket pengar ;P

11 dagar kvar..




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-10 @ 18:49:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fetto hoppas att du inte får nåt

2008-12-11 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0