Tillbaka från LAPPLAND

83 unika måste ju vara rekord?

Tjohejsan..Kom hem från Kiruna för nån timme sen..Har varit utan internet i 4 dagar, och nu har jag 203 nya blogginlägg att läsa haha..Så kvällen är räddad?

Vart less som fan när internet slutade fungera där borta..Vart lite smått tråkigt på kvällarna när kidsen gått och sova..Så jag har fått se 2 hela säsonger av dhw istället..

När jag kom hem och kollade min mail så såg jag att jag vunnit en plattång i en frisörblogg ;D Wohoo vad glad jag blev!



Den är från Fudge och kostar 2499 kr ;)

Tror dock jag ska slänga upp den på tradera, för den jag har är tillräckligt bra..

Nååmen, åter till Kiruna..

Vi kom dit på onsdag kväll..Gjorde väl inget speciellt då..

Sen på torsdag morgon åkte Linnea och Christer till London..Blev väckt av att Simon börja klättra på mig och sa "mamma, mamma, mamma"

Vi gjorde väl inget vettigt den dagen heller..

På fredagen var vi ut och käkade, och kollade i lite affärer och så..Såg typ världens hetaste kille (nästan)..Och just när han kollar på mig så börjar Simon ropa "Mamma" åt mig..Haha..

På lördagen hade Filippa konståknings lektion..Simon hade noll tålamod, fick typ jaga honom runt hela ishallen..

Igår var det söndag och då hade Filippa gympauppvisning..Både Simon och Filippa vaknade typ halv 6 på morgonen, och var rätt griniga hela dagen..Sen på kvällen kom L & C hem från London..Så vi kikade lite på vad dom hade handlat..Och jag blev jäkligt förvånad..För min syster är typ shoppingberoende, men hon hade knappt handlat nått..

Blev väckt 06.45 imorse..Klädde på mig, sen åkte vi mot Kalix..

Mamma har drivit mig till vansinne under hela vistelsen i Kiruna..Jag har fan inte fått sova..Är man inte vaken kl 7 på morgonen så börjar hon gapa "Vaaaaakna nuuu!" Och inte får man sova på dagarna heller..Så jag har fått smygsova ;) Haha

Känner dock att jag kommer sova riktigt skönt i min säng inatt..Borta bra, men hemma bäst!

Idag har jag varit på AF..låter som att jag mest troligt kommer få börja en kurs på ett företag i 9 veckor i januari, och sen få jobb där..

Sen var jag på Kalixbo och sa upp lägenheten..så senast 31 mars lämnar jag min kära lägenhet..Men jag sa att jag vill bli av med den så fort som möjligt..Och jag tror inte det blir svårt att bli av med den heller..

Sen har jag suttit i telefonkö hos BBB i en evighet för att kunna säga upp mitt internetabonnemang..

Har köpt en kaffebryggare också, eftersom Linus alltid tjatar efter kaffe när han är här ;P Haha

Nu ska jag börja spara pengar minsann..Jag och baby har bestämt att vi ska åka till Thailand nästa vinter..wohoo ;) Längtar!

Och så måste jag ju bara säga en sak..Hur jävla HET var inte Kevin i fredags? Jag höll ju på att döö! Satt typ och höll andan under hela låten haha..Sexigt! Han var ju i A-jaur igår..Hade jag farit dit hade jag väl förmodligen våldtagit honom? ;P Haha





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-08 @ 15:47:39 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0