Kevin

Ja, Kevin avslutade hela idolresan med att säga "Jag älskar dig Sofia" inför miljoner människor..Mitt hjärta smälter ♥

Det var en självklarhet för mig att Kevin skulle vinna..Han var grym ikväll..

Meen..När man skulle få veta vem som vann, och dom började spela låten..Så tyckte jag det lät som Alice, så jag typ tappade andan ;P När jag såg Kevin gråta, så var jag också tvungen att fälla nån tår ;)

Kul att dom gamla idolerna var där..Synd bara att alla fick höra hur dålig Ola är live ;S

Och kul var det ju att de Darin, var ett tag sen ;P Men drygt gjort av Amanda att dissa idol..

Otroligt hur idol gör killarna snyggare haha..Kevin var ju inte alls lika fin när han sökte till idol..Och samma sak med Ola..Och nu säger jag inte att dom var fula på något sätt, men ja, ni fattar säkert..

Nog snackat om idol nu..

Tidigare idag var jag på gymet, gick segt..

Och jag såg verkligen ut som en snögubbe när jag kom dit..Helt sjukt hur mycket det snöar..Även när jag gick hem var jackan helt blöt av all snö..

Har tyvärr inget mer att skriva om nu..Ska mysa vidare..



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-12 @ 23:11:53 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!!

Vad kul att du har hittat in till min blogg!! Tack för alla FINA kommentarer som du har lämnat :-)



Glöggen som jag avnjuter ikväll heter Dufvenkrooks Xmas Delight... SUPER GOD!! Kostar 60-70 kr någonting på systemet!!



Super mysig blogg har du!! Såg att du bor i Kalix, kommer du därifrån??! Min man kommer ifrån Svanstein, om jag inte minns fel så är det just i Kalix som hans bror med sambo bor, eller om det nu var Överkalix(??!)... har inte riktigt koll på alla byarna där uppe :-D



Vi har inte varit där så många gånger ännu.



Önskar dig en underbar helg!!

2008-12-12 @ 23:22:02
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Annika

Kan bara instämma i att Svanstein är super vackert!! Tyvärr är vi där på tok för sällan. Vi själva bor i Trollhättan... se det är ju en bit att åka :-(



Tycker absolut att du ska prova den glöggen :-)

2008-12-13 @ 01:30:59
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Annika

Hoppas ni får en super mysig stund i kyrkan!!



Kramis

2008-12-13 @ 16:50:25
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0