Jag Hjärta Kevin



Ja nu kan man köpa massa Kevin-grejer..T-shirtar, huvtröjor, mössor, muggar, väskor..Jag tänker dock inte köpa något, jag köper hans skiva istället när den kommer ut. Och jag tänker verkligen köpa den, inte ladda hem. Vi måste ju sponsra artisterna, annars kan dom ju inte ge ut några skivor..

Hade lite lustiga drömmar inatt..Skulle och bada på nått badhus nånstans, med mamma och co. Vi fick skjuts dit av 2 kompisar till en kille jag var tillsammans med förut..Jag går ner till bassängen med enbart leopard trosor på mig..Och kommer då på att "vafan jag har ju glömt ta på mig bh'n" Haha..

Sen drömde jag att jag gick skola..Vi hade matte lektion, men jag hitta inte min bok..Sen skulle vi åka hem med skolbussen..Och då gick tydligen Robin B på min skola..Och han hade skadat händerna på nått sätt, tror han hade bränt sig eller nått..Så jag skulle hjälpa han att rengöra händerna med såpvatten..Och då vart vi helt plötsligt jätte kära, och han gav mig världens kyss innan han klev av bussen..Haha

Ja, nog förstår jag ju varför jag drömmer om Robin..Han är ju het! Jag tycker han ser bättre ut än Ola t.o.m.

Men nu när han har nått på G med Katrin Zytomierska vet jag inte om jag ska skratta eller gråta..? Jag skrattade iaf åt bloggen hon skrev om Robin.."Han är 18, jag är 31"..Ja herregud..

Vid 20.30 bestämde jag mig för att traska iväg till gymmet..Men gick först in på ICA Hjärtat..Det måste ju vara Kalix sämsta mataffär..? Dom har ju ingenting..Inte ens Gainomax..

Nåå, traskade vidare till Nova och körde kondition samtidigt som jag såg Sanningens Ögonblick och lite av Supernatural..Sen traskade jag vidare hem..

När jag kom hem duschade jag, och det var helt otroligt skönt!

Nu sitter jag här på sängen med datorn i famnen och lyssnar på lite mys-musik..

Jonny ringde mig tidigare idag och sa att på deras firmafest i fredags var det en kille som hade röda (?) linser eftersom det snart är jul haha..Och killen hade tydligen fått dom gratis genom att blogga om nån hemsida..Och Jonny ville att jag också skulle göra det, så han fick såna linser, eftersom han inte har nån blogg..Jaha sa jag, vad är det för sida då..Ingen aning säger han..Haha..smart kille..

Nu ska jag fortsätta läsa min bok..Måste läsa ut den ikväll..Och tro det eller ej, men jag förstår allt som står i den även fast den är på engelska ;) Haha

Ni måste ju bara kolla på det här först..Snacka om nervös tjej..Men jag förstår henne, jag hade också blivit nervös om jag satt så där nära Robin ;) Haha

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.751234

En massage hade inte suttit helt fel nu, så kom hit och massera mig baby!




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-15 @ 00:48:41 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag satt precis här, nästan hela dagen i frustration ;-)

2008-12-15 @ 22:50:06
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0