Inget att göra

Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Ja
När går gränsen vid otrohet? - Det beror väl på
Har du varit otrogen? - Ja
Har du sagt till en person att du va kär i henne/honom när du inte varit de? - Ja det har jag
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - Mr. Johansson, det tog slut för att jag skämtade om en grej ;S Haha
Är du romantisk? - Det är jag nog
Har du snott en pojkvän/flickvän? - Ja, och vilket jävla liv det blev. Tjejen skrek över hela Furuhed att jag var en jävla hora osv.
Är du svårflörtad? - Haha, beror väl på..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Henrik
Hur länge höll det? - Nån månad
Har du lekt med någons känslor? - Ja
Har du haft sex med över 20 personer? - Nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 4 år och 2 månader
...och ditt kortaste? - Nån månad

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ööh nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Du får väl fråga mina ex
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Andreas
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Mr. Johansson
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Ja
När fick du din första kyss? - Hmm, minns inte..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej usch och fy
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej verkligen inte
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Feta jeans och keps ;) Haha..Men det är väl olika

 PUBLICERAT »  2008-12-01 @ 19:14:22 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0