Rent och fräscht

Ja jesus amalia vad jag har städat här ikväll..Men nu skiner lägenheten! Har dammsugit, skurat, diskat, skrubbat köket, dammtorkat, dammsugit i sängen och soffan, skrubbat hela badrummet, bytt sängkläder..Och nu har jag duschat..Ska bli sååå skönt att lägga sig i sängen! Det är ju så mysigt när det luktar gott i lägenheten, och man får lägga sig nyduschad i sängen när man just bytt sängkläder :)

Tidigare idag har jag varit hos mamma. Hon tyckte jag skulle komma dit och äta middag. Köttfärssås och spagetti bjöds det på, och det var gudomligt gott. Det är nog min favvo rätt :)

Sen var jag på Uggle och busa med Diva, sen gick vi en promenad..Och sen var jag och handla lite, och skjutsade hem mamma från affären..

Och efter det så for jag på gymmet och körde 30 min på crosstrainern..Svettig vart jag ;P Sen hem, tänkte duscha..Men sen tänkte jag att det är ju ingen idé när jag ändå ska städa..Så jag gick runt här och städade i underkläder ;) Haha..Vart ju ännu mer svettig så som jag speedade runt här..Men som sagt, nu är jag nyduschad och fräsch :)

Hade stora problem med att somna igår..Så jag började rensa garderoberna och slängde ut allt som jag inte använder, vart en hel sopsäck..Sen rensade jag bort alla skor jag inte använder också, vart en kasse..Så nu har jag gått ut med det i förrådet..Skönt att man hittar det man ska ha direkt nu..Hittade kläder längst in i garderoben som jag glömt bort att jag har ;P

Måste bara bjuda på en bild på min garderob..



Syns vilken som är min favvo färg va? ;P Tycker inte jag passar i nån annan färg än svart!

Har suttit och pratat med Jockä ikväll, längesen minsann :) Mycket minnen man har med den grabben! Det var en kul tid :)

Imorgon ska jag till Haparanda..Kul att komma iväg en sväng :)

Inatt när jag inte kunde somna låg jag och kolla på "Vi äter oss till döds" på tv3..Handlade om kvinnor som inte kunde bli gravida pga att dom var överviktiga, och dom som fått missbildade/dödsfödda barn pga av sin övervikt..Jag ville bara gråta..Min största rädsla här i livet är att jag inte kommer kunna bli gravid i framtiden..För jag vill verkligen ha barn..På nått sätt har man alltid sett det som en självklarhet att man kan skaffa barn..Men när man sen träffar folk som inte kan bli gravida, då börjar man tänka efter..Nåja, planerar då inte att skaffa barn förrän om 5 år iaf..

Nej nu ska jag gå och vattna blommorna, sen ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen och prata med min andra hälft..

Bjuder på nån bild på lägenheten också..Kommer sakna den!














Vette fasen vad det är för fel på kameran när det blir såna där ljusa fläckar..

Nej nu blir det sängen!



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-20 @ 00:36:14 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(5)

Kommentarer
Postat av: Annika

Så fint du har det!!! Super snyggt!!!



Hoppas Du får en härlig dag i Haparanda!! Pratade igår med min svärmor, så nu längtar vi dit upp alla...



Har lagt till din blogg bland mina fvvosar, hoppas det är ok med dig. Annars får du bara hojta till :-D



Kramis!

2008-12-20 @ 12:01:58
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: alexandra

oh så fint ni har det.God jul på dej oxså

2008-12-20 @ 13:28:00
URL: http://pooohblogg.se
Postat av: susan & tyra

god jul :D

2008-12-20 @ 18:47:25
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: M

snygg lägenhet :)

2008-12-21 @ 09:50:53
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: alec

gud vad fint och mysigt nio har det :)

GOd jul

2008-12-21 @ 22:09:18
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0