Huvudvärk

Ja jag sitter här på luciakvällen med huvudvärk..Känns inge vidare..

Vaknade rätt sent idag..Mamma kom hit, sen gick vi genom stan och kollade, och sen gick jag till Uggle..

När jag hade varit där en stund tog jag med mig Diva på en prommis till mamma..Där käkade jag 2 lussebullar och såg tv..Sen gick jag tillbaka till Uggle med Diva, och sen hem..

Otroligt skönt ute idag..Men jobbigt att gå då dom inte hunnit ploga överallt..Helt galet hur mycket snö det har kommit under dom 2 senaste dagarna..

Är grymt sugen på godis..När jag gick till mamma tänkte jag att jag skulle köpa nått gott på snurran..Men när jag kom dit var det ju stängt..Kom dit 5 minuter för sent..Och tur var väl de, annars hade jag suttit här med ångest nu..

Kom just och tänka på att jag inte varit till nya gallerian i Torneå än..Men ska dit med baby den 23e och handla lite julklappar och så..Vadå ute i sista sekunden? Hehe

Otroligt vad många besökare jag fått på senaste tiden..När jag började blogga hade jag 15-20 som läste varje dag..För en månad sen hade jag ca 50 st som läste varje dag..och nu är det ca 80 st..Och då menar jag så klart "unika besökare"..Många lurar sig själva när dom skaffar besöksräknare till bloggen..För då får man välja om den ska räkna unika besök eller alla besök..Och det brukar vara ganska stor skillnad..Jämför era besöksräknare med statistiken som finns under översikt..

Satt och kollade lite på faddergalan tidigare..Så hemskt en del barn har det..Nog är man glad att man bor i Sverige! Önskar jag kunde hjälpa till, men känns som att man inte riktigt har ekonomi just nu..Det får bli senare när man har fast jobb..

Nu ska jag läsa lite i min bok som jag måste redovisa om på tisdag..





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-13 @ 23:28:18 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0