Fortfarande 1 december

Har inget att göra för tillfället så jag bloggar igen ;P

Sen sist vi hördes av så har jag varit på intersport, banken och sen på coop med farmor..

Efter det så for jag på Nova och körde ett 2 timmars pass..

Och nu är jag hemma och har just duschat..Skönt var det..

Vill att det ska bli 21 december nu nu nu..helst nyss!!

Och så ser jag väl fram emot 12 december, med lite blandade känslor..Då är det vägning på Nova..Vart dock tvungen att smyg-väga mig idag..Och jag är 3,7 kg från målet..Hinner jag till 12 december? Ja för tusan..Bara ligga i ;) Jag MÅSTE klara det..gjorde ju en deal med min far att han skulle ge mig 10,000 kr om jag klara de ;) Hehe

När vi var på rättegången i Lule den 25 september köpte jag ju en kavaj för 600 kr..Har aldrig haft tillfälle att använda den..Åsså provade jag den igår, och nu är den 2-3 storlekar för stor..Vad fasen ska jag göra med den nu då? Mamma tyckte jag skulle sälja den på Tradera..

Provade även ett par gamla jeans igår som varit alldeles för små..och dom passa perfekt ;) Liiite glad vart jag iaf..

Funderar på att säga upp lägenheten redan nu..Får se hur jag gör..

Blev erbjuden en gratis resa till Göteborg ;P Men jag är inte sugen att åka..Iaf inte nu..Måste fixa klart skolan först..Borde vara klar efter jul..

Saknar Gina..Ligga på hennes soffa och ha ångest över hur tråkiga liv vi har, röka en cigg och käka godis..

Men nu är det slut med de..Inte rökt en cigg på flera veckor typ..

Nåja, vi ses snart honey ;)


Nååmen, nu ska jag gå och laga middag..Lax, fullkornsbulgur och en grymt god sallad står på menyn idag..

En gammal goding..








Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-01 @ 17:43:11 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0