Flaggan i topp!

Ja klockan var nog närmare 3 inatt när jag var klar med min uppsats. Och jag vart riktigt nöjd faktiskt. Sen skulle jag ju även skriva en recension av en bok på engelska. Men jag kände att jag var alldeles för trött för det. Så jag la mig i sängen och försökte sova. Men det var omöjligt. Klockan var nog halv 6 innan jag lyckades somna. Och sen när klockan ringde kl 10 så var jag så trött så jag trodde jag skulle svimma. Borstade tänderna med stängda ögon hehe..

Och jag kände att nää jag orkar inte skriva om den där boken, för den var jätte komplicerad. Och tänkte att jag gör det efter jul istället. Sen traskade jag iväg till Uggle för att skriva ut min uppsats. Och jesus amalia vad det blåste (och gör det fortfarande). Det är ju i princip storm! Frisyren var inte direkt något att hänga i julgranen när jag kom fram.

Så när jag satt där och hade skrivit ut uppsatsen så tänkte jag "skärp dig nu Elina, gör klart kursen NU så slipper du tänka på det under julen". Så jag satte mig ner och skrev recensionen.

Sen fuskade jag och tog bilen till skolan. Var inte så jätte sugen på att gå nå mer i blåsten, eftersom det samtidigt kom lite snöblandat regn.

När jag kom till skolan redovisade jag mina uppgifter. Så sa läraren "vart har du lärt dig så bra engelska, du får helt klart MVG, både på uppsatserna, och som slutbetyg". Gaaah, jag vart så lycklig! Det känns OTROLIGT skönt att ha gjort bort det nu. Och jag är stolt över mig själv att jag tog tag i detta. Nu kan jag slappna av tills det är dags att söka till universitetet. Mitt fina betyg firades med en bit smörgåstårta..Som jag nu ikväll fick lite ångest över. Så vid 22.30 drog jag mig iväg till gymmet och körde ett pass. Var riktigt skönt. Hade grymt mycket energi. Kom hem för ca en halvtimme sen.

Och Pilgrim halsbandet blev mitt för 545 kr. Men det var en hård kamp in i sista sekunden. När det var 2 min kvar så satte jag 500 kr som maxbud. Och låg på topp. När det var ca 30 sekunder kvar bjöd någon över mig,  men jag såg det inte först, utan Jonny sa det till mig, eftersom han också satt och kollade på den med spänning haha..Så när det var ca 5 sekunder kvar bjöd jag över snubben..Och vad lycklig jag blev när jag vann..

Sen sålde jag min tröja för 535 kr. Så det blev nästan +-0. Men fatta vad folk betalar överpriser..535 kr för en "begagnad" tröja. Visst, jag har bara använt den 2 ggr,  men ändå..

Hittade en ullkappa på en klädsida idag som jag jätte gärna skulle vilja ha. Men nu får det vara sluthandlat..Ska spara pengarna..

Känns som att allt i mitt liv går galet bra just nu. Jag är glad, lycklig, kär, träningen går bra, skolan gick kanon..Nästan så jag blir fundersam om det kommer ett bakslag snart kanske? Jag är inte van att allt är så här bra..?

Nej nu blir det duschen..



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-17 @ 00:35:51 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0