Always and forever you and me

Gokväll gott folk..

Somnade rätt tidigt igår. Och just efter 12 där på natten ringer nån för att påminna mig om att det är hans födelsedag..Hade helt glömt bort det..Såå, än en gång..Grattis på 24årsdagen Janne, även fast du är så jävla grinig..

Här får du en bild


Och eftersom jag inte har så bra sångröst, så överlåter jag sjungandet till någon annan..



När jag vaknade idag kände jag mig på lite smått dåligt humör..Pratade med Jimmy i 5 min och då kändes allt bättre..Finns nog ingen roligare människa ;D Dig har man aldrig tråkigt med! Även fast du nu blivit en liten toffel ;)

Alltså när jag ska på skolan är det alltid samma visa..Jag stiger upp 2 timmar innan jag börjar..Så går jag runt här och lallar..Och så slutar det med att jag i sista sekund springer runt och typ äter frukost, klär på mig och borstar tänderna på samma gång..Okej, kan ju vara svårt att äta frukost och borsta tänderna samtidigt..Men det är nästan så..

På skolan fick vi tillbaka några prov, och några uppsatser vi lämnat in..Jaa, vad kan man säga..Jag är så jävla grym ;) Haha..MVG på provet jag hade sist..Och på min uppsats har hon skrivit "Excellent piece of writing!" Det ni!

Sen hade vi även "prov" idag igen..Man skulle skriva en uppsats, fanns 2 olika ämnen att välja på..får väl se hur det gick..

Efter skolan for jag hem och diskade och käkade russin till mellanmål ;P

Skyndade sen iväg till gymet, eftersom jag trodde vi skulle till Kiruna ikväll..Men, lita aldrig på din mamma! Inte på min iaf..

Vaknade med fruktansvärd träningsvärk i vaderna..Igår när jag körde vadpress tänkte jag hela tiden att jag måste komma ihåg att stretcha efteråt..Men glömde såklart att göra det..

Jag skulle ju kört kondition idag, men det var omöjligt med den här träningsvärken..Så det fick bli lite styrke istället..

Sen hem och käka en jäkligt god middag..Otroligt vilken kock jag är alltså ;) Haha

Fick ett mail tidigare idag också av min käre 17-åring..Han sa för ett par dagar sen att han skulle ta livet av sig när jag sa att jag inte ville ha han..Och efter det så har han inte varit in nått på msn eller liknande..Så jag började ju faktiskt bli orolig att han verkligen gjort det han sa att han skulle göra..Meen, då skrev han ju då ett mail idag att dom har satt in han på psyket? Ja herregud, vilken grabb..

Nej nu ska jag gå ut på en liten prommis..uppdaterar väl imorgon när jag kommit fram till lappland..

En låt som ALLTID spelas på gymet:




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-02 @ 21:03:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Janne

Tack för gratulationerna! Ha kul i Kiiiruna!

2008-12-02 @ 23:20:15
Postat av: Annika

Trevlig dag!!!

2008-12-04 @ 09:52:16
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0