1 december

Det här året har gått otroligt fort..Men nu mot slutet så går det seeegt, bara för att jag väntar på en speciell dag..

Igår gjorde jag inte direkt nått vettigt..Såg inte ens Andra Avenyn, och då är det illa..Somnade sen vid 2.30 med telefonen i handen, mitt i en sms-konversation..Och det betyder att jag var MYCKET trött ;S

Vaknade för en timme sen och kände mig riktigt utvilad..Skönt..

Måste plugga idag..Har en del att göra till imorrn..Men sen är det nog inte så många lektioner kvar..

Idag ska jag fara på Nova och träna..var ett par dagar sen..

Som ni kanske märker så har jag inget vettigt att skriva..Inte för att jag någonsin brukar ha det..men idag har jag absolut ingenting att skriva om..

Så jag ska väl gå och käka frukost/lunch..Sen ska jag på banken och sätta in lite pengar på mitt konto..Och sen ska jag med farmor och handla..

Ska till Kiruna i veckan också (igen)..Syrran och hennes toyboy ska till London, så jag och mami ska vara barnvakt..Dom åker på torsdag, så jag vet inte riktigt om jag ska åka på tisdag kanske? Så man hinner umgås lite med henne också..

Nej nu måste jag gå och äta, magen skriker efter mat!



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-01 @ 12:24:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0